مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: ۱۲ هزار و ۶۶۲ کارگر در جایگاههای ساماندهی کارگران با عنوان ایست‌کار نام‌نویسی کرده‌اند.

محمد جواد مشیری مدیرعامل سازمان سازماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: طرح ساماندهی کارگران ساختمانی از سال ۱۳۹۹ با هدف جمع آوری کارگرنماها در مشهد با مشارکت ۱۱ دستگاه مرتبط فعال شده است.

او افزود: در حال حاضر ۱۲ ایستگاه ایست‌کار در مشهد دایر است و کارگران برای ثبت نام و فعال شدن در بخشهای مورد نیاز به این ایستگاه ها مراجعه می کنند و بر اساس نوبت نام‌نویسی برای کار اعزام می شوند.

مشیری بیان کرد: برای نتیجه دادن این طرح تمام دستگاه های مرتبط باید پای کار باشند ولی متاسفانه تاکنون این دستگاه ها پای کار نبوده اند و با همکاری در این زمینه افزایش یابد.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: ایست کارها سالانه ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه برای این سازمان به همراه دارد و چنانچه سازمانهای مرتبط برای ساماندهی پای کار نباشند، طرح به نتیجه نمی رسد.

شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره " ۳۱۷۵" درخواست خود را برای اعزام کارگر اعلام کنند تا در اسرع وقت به درخواست آنها پاسخ داده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.