میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی فروردین امسال، معادل ۱۵ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۸۶۹ تن بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، میزان تخلیه کالا‌های نفتی طی فروردین ۱۴۰۲ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۴۷۲ تن، میزان تخلیه کالا‌های غیرنفتی معادل ۳ میلیون و ۸۷ هزار و ۶۰۲ تن و مجموع تخلیه کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۵ میلیون و ۲۴ هزار و ۷۴ تن بود.
 
بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی
 
میزان بارگیری کالا‌های نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در فروردین ۱۴۰۲ معادل ۵ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۵۷۰ تن، میزان بارگیری کالا‌های غیرنفتی ۵ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۲۲۵ تن و مجموع بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۱۰ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۹۵ تن بوده است.
 
تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی
 
جمع تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی تا پایان فروردین امسال، معادل ۷ میلیون و ۷۳ هزار و ۴۲ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی ۸ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۸۲۷ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۱۵ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۸۶۹ تن بوده است.
 
عملیات کانتینری
 
تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان فروردین  امسال معادل ۱۲۰ هزار و ۴۶۴ TEU بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار