در مراسمی مرتضی احتشام به عنوان سرپرست فرمانداری بوموسی معرفی و از زحمات ادریس قریشی فرماندار سابق قدردانی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: شهرستان بوموسی صرفا یک جغرافیا نیست بلکه هویت، تاریخ و اقتدار ملی است.

احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شهرستان بوموسی با موقعیت راهبردی خود در خلیج فارس جایگاه ویژه‌ای در تامین منافع و امنیت ملی کشور دارد و در دو سطح ملی و بین المللی برای کشور جایگاه ویژه‌ای دارد.

او با تاکید بر بسیج امکانات برای توسعه این شهرستان گفت: شهرستان بوموسی متعلق به ۸۵ میلیون ایرانی است و ضروری است همه امکانات دستگاه‌ها در سطح ملی و استانی برای توسعه این شهرستان و رفع مشکلات مردم ساکن در آن بسیج شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برقراری منظم پرواز‌ها از بوموسی به سرزمین اصلی و تامین به موقع مایحتاج مردم از مهمترین مطالبات مردم ساکن در این شهرستان است که نیازمند توجه و پیگیری جدی در سطح ملی و استانی است.

کامرانی گفت: نیرو‌های مسلح در کنار دولت به عنوان بازوان توسعه کشور و اقتدار ملی، نقش بسزایی در تامین امنیت خلیج فارس و توسعه شهرستان بوموسی دارند که قابل قدردانی است.

او با قدردانی از تلاش‌های فرماندار سابق بوموسی، گفت: آقای قریشی در مدت مسئولیت خود به عنوان فرماندار بوموسی منشا خدمات بسیاری بود که قابل تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: آقای احتشام، فرماندار جدید شهرستان بوموسی با نگاه تحولی و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و خرد جمعی در راستای توسعه شهرستان گام بردارد.

کامرانی گفت: شهرستان بوموسی در زمینه اقتصاد دریا محور که مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب است ظرفیت‌های بی نظیری دارد و از این ظرفیت مغفول مانده در مسیر توسعه شهرستان ضروری است بیش از پیش بهره گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.