سازمان تامین اجتماعی از طرح جدید این بیمه برای پوشش اتباع خارجی خبر داد.

مدیر کل وصول حق بیمه سازمان تامین اجتماعی از ابلاغ آیین نامه جدید برای ساماندهی، پالایش و بیمه کارگران ساختمانی در مدت ۲ ماه خبر داد.

محمدی در خصوص بیمه کارگران اتباع خارجی که عمدتا افغانستانی هستند گفت تلاش می کنیم تا تمامی اتباعی که در ایران اشتغال دارند را تحت پوشش قرار دهیم تا بتوانند از مزایای کوتاه مدت و بلند مدت این بیمه استفاده نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۲۰:۰۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
کاش دولت ایران مرز ترکیه رو باز میگذاتند اون وقت همه مهاجرین افغانستانی پرواز می‌کردند به سمت اروپا
مهاجرین افغانستانی واقعا تو ایران از حقوق اجتماعی محروم اند دیگه از ایران سیر شدند دل ما را به این کارت آمایش خوش نکنیم فقط کاری می‌کنند که از سازمان ملل متحد سالیانه میلیون ها دلار تو جیب بزنند
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۵۵ ۱۵ تير ۱۴۰۲
اگربه جای باز گذاشتن مرزها طی چهل سال مشکلاتشان را در همان شهرهای خودشان حل کرده بودید الان باسیل میلیونی جمعیت افغانستان در شهرهای ایران مواجه نبودید اینها طرح های استعمار است تا مهاجرین سرازیر ایران و سبب بیکاری ،تورم ،گرانی مسکن و اجاره و مشکلاتی شوند تا جوان ایرانی خصوصا اقشار ضعیف جامعه قید ازدواج را زده و آنها هم که زن دارند بیش از یکی یا دو فرزند نیاورده و ایران جمعت جوانش را از دست داده و فرو ریزد. طرحی که در دهه هفتاد با عقیم سازی زنان و مردان ایرانی انجام می دادند. .می دانند پیروزی ایران درهشت سال جنگ واقتدار امروز ایران سببش جوانان ایران هستند.