نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در خوزستان امشب برای رفع مشکلات و بررسی وضعیت این اداره کل وارد خوزستان شد.

احمدی لاشکی نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در خوزستان گفت: چهارمین سفر از سفر دور دوم ریاست جمهوری  به خوزستان است و طبیعتا  ۳ روز پرکاری را در این استان خواهیم داشت.

او می‌گوید: دیروز برنامه ریزی برای  بخشی از مصوبات با حضور معاون اول رئیس جمهور  در حوزه ساخت مدارس، جمع آوری مدارس کانکسی، خشت و گلی بالای ۱۰ دانش آموز در استان، پروژه‌های نیمه تمام در حوزه آموزش و پرورش، پروژه‌های ورزشی  و پرورشی و ... انجام شد.

نماینده تام الاختیار وزارت  آموزش و پرورش در  خوزستان، بررسی وضعیت دانشگاه فرهنگیان و مسائل مربوط به  آموزش و پرورش  را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که طی این ۳ روز انجام خواهد شد.

آقای لاشکی ادامه داد: بنای ما  بر این است به استثنای اهواز تیم‌هایی را برای  روز‌های دوم و سوم سفر  در آبادان مستقر کنیم  تا پاسخگوی فرهنگیان عزیز این منطقه نیز باشیم.

او با بیان اینکه در حاشیه این سفر سه روزه برنامه‌های مختلفی با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خواهیم داشت، گفت:  حضور در منازل معلمان  شهید به مناسبت نزدیک شدن به روز معلم  و دانش آموزان شهید  نیز از دیگر برنامه‌هایی است که انجام خواهد شد.

نماینده تام الاختیار وزارت   آموزش و پرورش در  خوزستان می‌گوید:  از فردا به مدت  سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب  نیرو‌های ما در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش مانند  آموزش، پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس و ... ارزیابی عملکرد و شکایات  در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان حضور داشته و  پاسخگوی سوالات و نیازهای فرهنگیان و معلمان عزیر استان هستند.

آقای لاشکی در خصوص مشکلات معلمان در موضوع رتبه بندی ادامه داد: این موضوع  در دستور کار قرار دارد، همکاران ما بصورت گزینشی پاسخگوی نیاز و مطالبات خواهند بود که اگر تعداد قابل توجهی در یک موضوع مشکل داشته باشند قطعا جهاد تبیین صورت گرفته و شفاف سازی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.