به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نجفی معاون شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: استقرار این واحد هماهنگ کننده به منظور دسترسی آسان و سریع مراجعه کنندگان به خدمات این شرکت صورت گرفته است.
وی افزود: با راه اندازی میزخدمت مراجعه کنندگان برای پیگیری مطالبات و مشکلات خود دیگر نیازی به مراجعه مکرر به واحدهای مختلف ندارند و با تحویل مدارک خود به کارشناسان مستقر در این واحد میتوانند امور اداری خود را انجام دهند.
نجفی ادامه داد: استقرار میزخدمت در این شرکت علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت خدمات، کاهش زمان خدمات رسانی و هزینهها را در پی داشته است.
معاون شرکت عمران شهرجدید صدرا بیان کرد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته، در آینده نزدیک قرار است بخش بزرگی از خدمات این میز خدمت به صورت الکترونیکی انجام شود.
انتهای پیام/ر