سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم با پاکستان برای صادارات مرغ ارتباط برقرار کنیم.

جلسه تنظیم بازار استان با محوریت امنیت غذایی سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ماه به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

امیر حسن‌زاده، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه در حوزه تنظیم بازار شب عید، کار تیمی انجام و موجب اتفاقات خوبی در استان شد، گفت: وظیفه ما تامین مرغ سالم، با کیفیت و با حداقل قیمت است.

او افزود: تولید مرغ، یک صنعت است و هر تصمیم و اقدامی در مورد آن باید کارشناسانه و با حضور تولیدکننده و کارشناسان دامپزشکی باشد که بتوانیم به صورت منطقی در مورد قیمت، قطعه‌بندی و زمان کشتار بحث و گفتگو کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، وجود ۱۳ کشتارگاه در استان را ظرفیت بسیار بالایی برای استان دانست و تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک نی توانیم با پاکستان برای صادارت مرغ ارتباط برقرار کنیم؛ چون پاکستان دارای جمعیت بالایی است و می‌توان از ظرفیت کشتارگاه‌های استان در این مورد استفاده می‌شود. 

حسن‌زاده برای تحقق شعار سال و افزایش تولید بیان کرد: از هر گونه کمک تسهیلاتی و استفاده از تبصره ۱۸ به کشتارگاه‌هایی که در حال فعالیت و خدمت‌گزاری به مردم هستند در چارچوب قانون دریغ نکنیم. 

او گفت: در بحث مرغ، مهم‌ترین کار توزیع آن است که باید در توزیع به شمال و جنوب نگاه یکسانی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.