استاندار کرمانشاه با اشاره به تردد زیاد مسافران خواستار برقراری خط پروازی از این استان به مقصد سلیمانیه، بغداد و یا نجف شد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از عملیات بهسازی فرودگاه بین المللی کرمانشاه گفت : پرواز از کرمانشاه به سلیمانیه، بغداد و نجف در حال بررسی است و این موضوع قطعا تاثیر مثبتی بر فضای اقتصادی استان خواهد داشت.

وی در خصوص عملیات بهسازی فرودگاه کرمانشاه گفت: متاسفانه باند اصلی فرودگاه قابل استفاده نیست و امروز ناچار به نوسازی کامل هستیم و با پیش بینی مالی و فنی امیدواریم کمتر از یک سال زمان ببرد تا این خدمت را به مردم تقدیم کنیم.

صحرایی افزود: در این مدت از باند شماره ۲ استفاده و محدودیت هواپیما‌های پهن پیکر خواهیم داشت و پرواز‌ها از طلوع تا غروب خواهد بود.

استاندار کرمانشاه خطاب به مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، تاکید کرد: درخواست ما این است که تا آنجایی که ممکن است تعداد پرواز‌ها کاهش نیابد تا نیاز مردم دچار مشکل نشود و مسیر‌های مشهد و کیش همچنان پوشش داده شود.

صحرایی تصریح کرد: در فضای استان محدودیتی برای پشتیبانی از این طرح نداریم و معاونت عمرانی استانداری به صورت مستمر پیگیر کار خواهد بود، ضمن اینکه اصل پروژه به چند قطعه تقسیم بشود تا به موازات کار پیش برود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.