حجت الاسلام عزیزی ضمن بیان اینکه بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان نیازمند جذب پزشک است، گفت: مسئولان در زمینه رفع کمبودهای درمانی تلاش کنند.

حجت الاسلام عزیزی  امام جمعه میامی در مراسم معارفه رئیس جدید بیمارستان تازه تأسیس امام رضا (ع) میامی به میزبانی این بیمارستان و با حضور فرماندار میامی، ضمن اشاره به ضرورت تلاش برای ارتقای وضعیت درمانی و بهداشتی شهرستان بیان کرد: استقرار بیمارستان به واسطه جمعیت و همچنین مسافران عبوری از میامی یک ضرورت بود که از پیگیری مسئولان برای ایجاد این زیرساخت تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جذب پزشک یکی از نیازهای اصلی بیمارستان امام رضا (ع) میامی است، افزود: مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و همچنین دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای رفع کمبودها و مشکلات بیمارستان تلاش کنند.

فرماندار شهرستان میامی نیز در این نشست ضمن بیان اینکه بیمارستان امام رضا (ع) در مسیر زائران رضوی قرار دارد و لذا به واسطه خدمت به مردم و همچنین مجاوران حرم امن امام هشتم (ع) و امداد رسانی بهتر به مصدومان تصادفات جاده‌ای، نیاز بود که این زیرساخت برای شهرستان فراهم بیاید که خوشبختانه با هم گرایی مسئولان استانی و شهرستانی این مهم محقق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار