استاندار خوزستان گفت: حجم آب ذخیره شده پشت سد دز و همچنین سد‌های زنجیره‌ای کارون رضایت‌بخش است.

 علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان در نشست روسای ستادی ادارات صنعت، معدن و تجارت خوزستان و همچنین برخی تشکل‌های بخش خصوصی  گفت: رییس جمهور در دولت سیزدهم تا کنون هفت بار به خوزستان سفر کرده است که نشان دهنده اهمیت خوزستان برای وی است.

اوبا بیان اینکه سفر رییس جمهور از جمله رویداد‌های مهم استان خوزستان است، ادامه داد: فعالان بخش خصوصی می‌توانند با ارائه راهکار‌ها و پیشنهاداتی کاربردی به توسعه هر چه بیشتر خوزستان کمک کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دولت، بازار و ملت باید در کنار هم کار کنند تا مشکلات رفع شوند، گفت: اگر این همکاری مستحکم‌تر شود، مشکلات بازار کمتر خواهد شد.

آقای حسینی محراب به بارندگی‌های خوب استان به‌ویژه در هفته‌های اخیر نیز گریزی زد و ادامه داد: حجم آب ذخیره شده پشت سد دز و همچنین سد‌های زنجیره‌ای کارون رضایت‌بخش است.

او  آب ذخیره پشت سد دز را ۲ میلیارد و ۵۰۰ مترمکعب اعلام کرد و افزود: با این میزان آب ذخیره شده پشت سد‌های استان، کشت تابستان و پاییز امسال با چالش کمتری همراه است.

استاندار خوزستان  چشم‌انداز تعریف شده در بخش کشاورزی خوزستان را یادآور شد و گفت: در قالب یک برنامه سه ساله تلاش می‌شود که صنایع پایین دستی بخش کشاورزی استان رشد بیشتری یابند تا علاوه بر اشتغالزایی، خام‌فروشی نیز کاهش یابد.

آقای حسینی محراب  اجرایی شدن کامل طرح‌های مربوط به دولت الکترونیک در استان خوزستان را خواستار شد و نکاتی را در این ارتباط بیان کرد.

او  گفت: در صورت تکمیل سامانه‌های الکترونیک، ارتباط حضوری ارباب رجوع در ادارات کمتر خواهد شد و فرآیند‌ها با شفافیت و سرعت عمل بیشتری انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.