تمامی فطریه و کفارات جمع آوری شده استان مرکزی در روز عید فطر بین نیازمندان استان توزیع شد. 

 

مجید مؤمنی مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: تا کنون ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در استان مرکزی جمع آوری شد و تمامی فطریه و کفارات پرداخت شده در اسرع وقت و در همان روز عید فطر بین نیازمندان توزیع شده است.
 
 مؤمنی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۴۱ هزار بسته معیشتی،۳۷۰ هزار بسته افطاری و ۲۷۹ هزار پرس غذای گرم توسط مراکز نیکوکاری تهیه و در اختیار خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد که، ولی نعمتان این نهاد مردمی هستند، قرار گرفت.

او با بیان اینکه هم نشینی با فقرا و دیدار با بیماران صعب العلاج و خانواده‌های ایتام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان بوده است، اضافه کرد: در طرح مفتاح الجنه به مناسبت ماه مبارک رمضان، امسال ۲ هزار خانوار در استان مرکزی مورد بازدید قرار گرفت و بحمداله مشکلات این خانوار‌ها بررسی و مرتفع شد.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: این در حالیست ک سال گذشته ۱۲۰۰ خانوار مورد بازدید قرار گرفته بودند
او ضمن تشکر از مردم استان مرکزی گفت: کسانی که ا کنون موفق به پرداخت فطریه نشدند می‌توانند از طریق: شماره گیری کدمهربانی: #۰۸۶*۸۸۷۷* کارت به کارت: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۱۱ زکات فطریه عام ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۵۹۳ زکات فطریه سادات ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۴۰۱ کفاره غیر عمد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۱۳۴ کفاره عمد فطریه و کفارات خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.