ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی استان امروز با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

ساختمان جدید اداری سازمان نظام مهندسی استان با عنوان ساختمان شهید فخری زاده امروز با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در این مراسم با اشاره به ضرورت پاسخگویی مناسب به مردم، بر پرهیز از کاغذ بازی و تسهیل روند رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع تاکید کرد. 

رئیس سازمان نظام مهندسی استان هم در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید گفت: این ساختمان با زیربنایی در حدود شش هزار و ۴۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.

امین مقومی پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع و توسعه خدمات غیر حضوری مراجعان را از اهداف ساخت این ساختمان برشمرد و گفت: علاوه بر اجرای کامل استاندارد‌های ساخت و ساز، مقررات مربوط به تسهیل تردد معلولین هم صد در صد اجرا شده است.

مقومی همچنین در حاشیه بازدید استاندار از مجموعه ورزشی شهید سلیمانی گفت: ساختمان اداری شهید فخری زاده و مجموعه ورزشی شهید سلیمانی با بودجه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان ساخته شده و جامعه مهندسین با توجه به مسئولیت اجتماعی که دارد، هزینه‌ی آن را تقبل کرده و یک ریال هم از دولت هزینه دریافت نشده است.

مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندسین شهید سلیمانی شامل سالن سرپوشیده چند منظوره با گنجایش سه هزار و ۵۰۰ نفر بزرگترین سالن در استان محسوب می‌شود و این مجموعه دارای زمین چمن مصنوعی، تنیس، مینی گلف و خانه کودک است.

گفتنی است ساختمان اداری سازمان نظام مهندسی و مجموعه ورزشی شهید سلیمانی در پردیسان، بلوار امام صادق (ع)، بلوار امام علی (ع)، نبش میدان شهدای منا واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.