شاید از حرکت اولین اتوبوس تندرو در خیابان‌های تهران زیاد نگذشته باشد، ولی سرعت خدمت‌رسانی اتوبوس ها، آن‌ها را خیلی سریع در اولویت حمل نقل عمومی درون شهری شهروندان تهرانی قرار داد.

علیرضا صادقی بخش معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه ۶ تهران از اقدام جدید منطقه برای رفع همیشگی معضل جمع شدگی آسفالت خطوط بی آرتی بخش مرکزی شهر گفت و اظهار کرد: عملیات کفپوش بتنی در ایستگاه BRT دکتر_قریب به اتمام رسیده است و اجرای کفپوش در چهار ایستگاه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد. 

 صادقی بخش ادامه داد: عملیات کفپوش بتنی ایستگاه بی ار تی دکتر قریب واقع در خیابان آزادی به مساحت ۱۶۰ مترمربع اجرایی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه در تشریح جزئیات افزود: دتایل اجرایی تخریب به ضخامت ۲۵ سانتی متر بوده که حدود ۱۵ سانتی متر بتن بر روی آن اجرایی شده است که قطعا در حل همیشگی معضل چین خوردگی آسفالت ایستگاه‌های بی ار تی و تامین #ایمنی_شهروندان تاثیرگذار خواهد بود. 

به گفته صادقی بخش؛ در منطقه شش ۳۶ ایستگاه بی آر تی وجود دارد که با توجه به میزان تردد‌های زیاد شهروندان در این بخش از شهر به دلیل مرکزیت منطقه، سطح آسفالت در این ایستگاه‌ها دچار چین خوردگی بیشتری نسبت به سایر ایستگاه‌ها می‌شود و این علمیات به‌منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در جابجایی شهروندان، تأمین ایمنی و بهسازی این ایستگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار