روزنامه‌های انگلیسی تیتر اصلی‌شان را به اخراج کریستین استلینی و احتمال بازگشت مائوریسیو پوچتینو به لیگ برتر انگلیس اختصاص داده‌اند.

لیگ جزیره روز گذشته شاهد دو خبر مهم بود که امروز به تیتر اصلی روزنامه‌های سرشناس این کشور تبدیل شده است.

باشگاه تاتنهام پس از شکست سنگین ۶ بر یک مقابل نیوکاسل کریستین استلینی که به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت این تیم می‌نشست را اخراج کرد و رایان میسون به جای استلینی به عنوان مربی موقت انتخاب شد.

دیگر خبر مهم این بود که دیلی میل تایید کرد باشگاه چلسی تصمیم دارد مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی رسمی انتخاب کند. او قرار است در پایان فصل به جای فرانک لمپارد در این سمت منصوب شد.

تاتنهام پس از اخراج کریستین استنلی از سوی روزنامه دیلی میل به "کشتارگاه" تشبیه شده است. این اتفاق پس از شکست شوکه کننده ۶ بر یک مقابل نیوکاسل افتاد، دنیل لوی مورد انتقاد قرار گرفته و رایان میسون را به عنوان سرمربی موقت منصوب کرده است.

روزنامه دیلی میل

روزنامه استار اسپورت درباره احتمال بازگشت پوچیتنو به لیگ برتر انگلیس از عنوان "دیوانه سابق" استفاده کرده است. این روزنامه اشاره کرده در شرایطی که تاتنهام به دنبال سرمربی مطمئن می‌گردد، سرمربی سابق این تیم به چلسی لینک شده است.

روزنامه استار اسپورت

این روزنامه همچنین با تصویر گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو آن‌ها را به انتقام جویان آرسنال در مصاف با منچسترسیتی، تیم سابقشان، تشبیه کرده است.

دیلی اکسپرس هم شرایط تاتنهام را به عنوان تیتر اصلی سوژه قرار داده است. درحالیکه پوچتینو شغل پیدا می‌کند، باشگاه سابق او، تاتنهام، به دنبال سرهم کردن انتصاب مربیان موقت پس از جدای آنتونیو کونته است.

روزنامه‌ دیلی اکسپرس

میرر اسپورت با تصویر ژسوس و زینچنکو به گواردیولا طعنه زده بازیکنانی که او آن‌ها را رد کرده بود با پیراهن آرسنال به سود او بازمی‌گردند.
این روزنامه نیز به بازگشت مائوریسیو پوچتینو به لیگ برتر انگلیس اشاره کرده و از طرفی از واژه تنه زدن استفاده کرده که به برکناری استلینی از نیمکت تاتنهام اشاره دارد.

روزنامه‌ میرر اسپورت

گاردین برکناری استلینی را به "آشفتگی در تاتنهام" توصیف کرده و توضیح می‌دهد که سرمربی موقت اسپرز پس از چند هفته حضور به عنوان جانشین آنتونیو کونته از سمتش برکنار شده است.

روزنامه گاردین

روزنامه مترو هم تایید کرده پوچتینو در آستانه امضای قرارداد رسمی با چلسی قرار گرفته و همچنین وضعیت تاتنهام را آشفته توصیف کرد.

روزنامه مترو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار