استاندار خوزستان از بهره برداری از پالایشگاه گازی هویزه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان گفت: اتحادیه ها، صنوف و متدینین بازار در همه مقاطع حساس و مهم انقلاب اسلامی نقش بزرگ و موثری داشته اند.

او می‌گوید: عدم احتکار، عدم استثمار و پرهیز از سودجویی صرف از مهمترین اصول یک بازار اسلامی است، ارتباطات دولت و بازار باید با هم نزدیک و تنگاتنگ باشد و در صورت ایجاد فاصله بین این دو بخش اجرای سیاست‌ها دچار اختلال میشود.

حسینی محراب می گوید: در حوزه توزیع مشکلاتی داریم و بعضا با انحصار‌هایی مواجه میشویم. برخی فعالان بازار بیمه و مالیات نمیدهند و برخی مسائل دیگر که نیاز است به این مشکلات پرداخته شود. همچنین یکی از مسائل بازار موضوع دستفروشان است که نیاز است ساماندهی شوند.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گفت: در این سفر پروژه‌های مهمی به بهره برداری میرسد از جمله یک پالایشگاه گازی که در هویزه افتتاح میشود.

به گفته او ۱.۴ میلیارد دلار برای پالایشگاه گازی هویزه سرمایه گذاری شده است؛ از دیگر پروژه‌های مهم سفر ریاست جمهوری نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک و خط آهن بامدژ به شوش است.

استاندار خوزستان گفت: سه طرح بزرگ آبرسانی غدیر، فدک و کوثر و طرح جامع فاضلاب اهواز که حدود نیمی از آن اجرا شده است نیز جزو برنامه‌های شاخص دولت در استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.