المپیاد ورزشی دانش‌آموزان قطب یک کشور با حضور مشاور رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان کشور در زاهدان آغاز بکار کرد.

حسنعلی میرعبدی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه این المپیاد ورزشی گفت: یکی از خوبی‌های برگزاری این گونه برنامه‌ها آشنایی شرکت کنندگان با فرهنگ ها، آداب، رسوم، برقراری ارتباط و شناسایی و کشف استعداد‌های پنهان آنان است.

حسنعلی میرعبدی افزود: از مهمترین اهداف سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، آمادگی و تاثیرگذاری دانش‌آموزان این‌گونه مدارس متناسب با شرایط کشور و نیاز جامعه است که باید این مهم با جدیت در اولویت برنامه‌های جاری آموزشی و تربیتی قرار گیرد.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان برای اولین بار در ۲ دهه اخیر در اردیبهشت میزبان المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر قطب یک کشور شامل استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی با شرکت ۱۶۰ دانش آموز متوسطه اول و دوم در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج است.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: همچنین این استان از۶ اردیبهشت ماه جاری به مدت سه روز نیز میزبان همین تعداد دانش آموز دختر در رشته‌های والیبال، تنیس و شطرنج خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار