مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: المپیاد ورزشی مدارس سمپاد با حضور ۳۰۰ دانش آموز از استان‌های قطب یک کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان از سوم تا هشتم اردیبهشت در زاهدان برگزار می‌شود.

حسنعلی میرعبدی   اظهار کرد: تمامی امکانات و ظرفیت های موجود آموزش و پرورش استان برای برگزاری هر چه بهتر این المپیاد به کارگیری خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر جلب مشارکت سایر دستگاه ها و نهادها در برگزاری این المپیاد خاطر نشان کرد: کیفیت شرایط اسکان،ایاب و ذهاب دانش آموزان و برگزاری مسابقات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

میرعبدی با بیان اینکه این المپیاد بزرگترین رویداد ورزشی فرااستانی دانش آموزی است، تصریح کرد: ۳۰۰ دانش آموز دختر و پسر از استانهای قطب یک کشور شامل یزد، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان در این المپیاد در رشته های والیبال، فوتسال، تنیس و شطرنج با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: رقابت دانش آموزان پسر در روزهای سوم تا پنجم اردیبهشت و رقابت دانش آموز ان دختر نیز در روزهای ششم تا هشتم اردیبهشت برگزار می شود.

میرعبدی خاطر نشان کرد: برگزاری این رویداد بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت ها و فرهنگ استان سیستان و بلوچستان است چرا که هر یک از این دانش آموزان می‌توانند تجربه سفر خود به سیستان و بلوچستان را به خانواده و دوستان خود منتقل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار