آشوبی: پرسپولیس هوشمندانه برنده دربی شد

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان هوشمندانه بازی دربی را شروع کرده و با برد به پایان رساندند.

فرزاد آشوبی بازیکن سابق  تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد سرخابی‌ها در دربی ۱۰۰  اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس این بازی را هوشمندانه و قابل پیش بینی شروع کرد و ادامه داد و به پایان رساند. ترکیب اولیه، چیدمان بازی و تعویض‌های انجام شده مطابق با خواسته‌های سرمربی پیش رفت و این ایده‌ها و تفکرات جوابگو بود. از آن سو استقلال به غیر از خلاقیت‌های مهدی قایدی ایده و تفکر خاصی برای رسیدن به دروازه پرسپولیس نداشت. در نهایت تیمی برنده شد که استحقاق این نتیجه را داشت و صاحب ایده و تفکر بود.

او درباره عملکرد عیسی آل کثیر که با آمدنش بعد از ۵ دقیقه به استقلال گل زد، گفت: به نظرم آل کثیر می‌تواند از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد و اینکه  گل محمدی در چند بازی اخیر  به این نتیجه رسیده که با مهدی عبدی بازی را شروع کند باور کردنش سخت است چرا که عبدی از روز‌های ایده آل و مطلوب خود فاصله دارد. البته این تصمیمی است که مربی باید بگیرد و نمی‌شود به آن خرده گرفت. اما عیسی آل کثیر بعد از بازگشتش از آن مصدومیت طولانی مدت نشان داده که مهره قابل اتکا و تاثیرگذاری برای پرسپولیس می‌تواند باشد.

آشوبی درباره اینکه کورس قهرمانی را چطور می‌بیند و استقلال از کورس کنار رفته است، گفت: البته سخت است به موضوع این چنین نگاه کنیم. به هر حال ما ضلع سومی به نام سپاهان داریم که خیلی از مسیر برای قهرمانی  را نتایج این تیم تعیین می‌کند. معتقدم پرسپولیس بعد از بردی که به دست آورد شرایط قابل دسترسی را دارد حتی در مقابل سپاهان که روی کاغذ بازی‌های راحت تری پیش رو دارد. البته ۳ بازی آینده هر بازی حکم فینال را برای پرسپولیس دارد و اگر سرخپوشان موفق شوند از این ۳ دیدار با حداکثر امتیازات عبور کنند آن زمان می‌شود امیدوار بود که سپاهان با لغزش احتمالی جایگاه خودش را به پرسپولیس واگذار کند. به هر حال آنچه که واضح و قابل دسترس است تلاش، تمرکز، انرژی   و امیدواری بالا که در نهایت پرسپولیس بتواند خواسته خود را محقق کند.     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار