در حال حاضر ۹۸.۲ درصد مشترکین برق خانگی در چهارمحال و بختیاری دارای ولتاژ استاندارد هستند.

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال ۱۲ هزار مشترک جدید به شبکه برق خانگی استان اضافه شد، اما مصرف برق در این بخش ۵.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی افزود: بخشی از مدیریت مصرف برق خانگی در استان به نصب ولتاژ استاندارد مشترکین مربوط می‌شود به طوری که در حال حاضر ۹۸.۲ درصد مشترکین این بخش دارای ولتاژ استاندارد هستند.

فرهزاد از کاهش چهار درصدی تلفات برق در استان خبر داد و گفت: در سال ۹۶ میزان تلفات برق در استان ۱۲.۵ درصد بود که این میزان در پایان سال ۱۴۰۱ به چهار درصد کاهش یافته است.


بیشتر بخوانید


وی، سهمیه استان در اوج مصرف انرژی برق در امسال را ۳۷۰ مگاوات در روز اعلام کرد و اظهار داشت: در سال گذشته در استان شاهد کمترین خاموشی‌ها بودیم و این به همکاری بخش‌های مختلف از جمله همکاری کشاورزان، مدیریت مصرف برق خانگی و بخش صنعت بود.

فرهزاد اضافه کرد: در همین راستا به واسطه خوش‌مصرفی مشترکان، چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پاداش برای این مشترکین لحاظ شد.

وی، میزان استاندارد الگوی مصرف برق در زمستان امسال را ۲۰۰ کیلووات در ساعت و ۳۰۰ کیلووات ساعت در تابستان اعلام کرد و افزود: مشترکانی که متناسب با این الگو، برق مصرف کنند با افزایش تعرفه‌ها روبرو نخواهند شد.

برچسب ها: برق خانگی ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار