مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، از رایگان شدن برق مشترکین کم مصرف در قالب طرح برق امید خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح امید مشترکین برق خانگی به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم خواهند شد و برق مصرفی مشترکینی که در طول ماه کمتر از الگوی تعیین شده (۸۰ کیلووات ساعت در ایام غیر گرم و ۱۰۰ کیلوات در ایام گرم سال) مصرف کنند کاملا رایگان خواهد شد.

‌او در خصوص مشترکین خوش مصرف افزود: مشترکین خوش مصرف نیز که طیف وسیعی از مشترکین برق هستند، به هر میزان که در طول سال مصرفشان را کاهش دهند صنعت برق نیز به همان میزان از این مشترکین حمایت خواهد کرد و هزینه برق آن‌ها را کاهش خواهد داد.


بیشتر بخوانید


‌فرهزاد در خصوص مشترکین پر مصرف نیز اضافه کرد: این دسته از مشترکین نیز باید با اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف و استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله انرژی خورشیدی و... میزان برق مصرفی خود را کاهش دهند.

‌او در ادامه به ارائه خدمات شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری از طریق درگاه‌های مختلف الکترونیکی اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا آذر ماه امسال، مراجعه حضوری هیچ مشترکی را به این شرکت نخواهیم داشت و همه ۴۰ خدمت شرکت توزیع برق استان بصورت غیر حضوری در قالب اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

فرهزاد اضافه کرد: مردم استان می‌توانند با دانلود کردن این اپلیکیشن از طریق لینک مربوطه در پیامکی که تا چند روز آینده برای آن‌ها ارسال خواهیم کرد دانلود نمایند و تمامی خدمات این شرکت را بصورت غیر حضوری دریافت نمایند.

‌او در پایان افزود: خدمات حوزه برق علاوه بر اپلیکیشن برق من در وب سایت این شرکت به آدرس www.chb-edc.ir و تلفن پاسخگوی ۱۲۱ قابل دسترس است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار