مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: هنجارشکنی های اخیر در کشور با طراحی قبلی دشمن صورت گرفته است.

حجت الاسلام شاه بیکی مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی در برنامه پرسمان شبکه خاوران گفت: دشمن برای هنجارشکنی‌های اخیر در کشور از قبل طرح داشته و حساب شده عمل کرده است و با کمک تبلیغات و رسانه‌ها جامعه را به سمتی بردند که بروز مخاطراتی را در کشور داشتیم.

او افزود: از آنجایی که دشمن به دنبال آن است که زن را به یک کالا تبدیل کند هرگز اقدامات آن‌ها به نتیجه نخواهد رسید و دچار فروپاشی خواهد شد.

حجت الاسلام شاه بیکی ادامه داد: امروزه در بین بسیاری از زنان اروپایی و غربی گرایش به پوشش و حجاب ایجاد شده است و حتی در بسیاری از کشور‌های غربی گرایش به اسلام نیز بوجود آمده است.


بیشتر بخوانید


مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار کرد: عفاف اختصاص به اسلام ندارد و مربوط به یک دین خاص نیست و در همه ادیان مسئله عفاف مطرح شده است.

او عنوان کرد: زیست عفیفانه مطابق با فطرت انسان است و قرآن ابتدا مرد را برای داشتن زیست عفیفانه خطاب قرار می‌دهد و این موضوع تنها مختص زن نیست.

حجت الاسلام شاه بیکی تصریح کرد: نگاه اسلام به زن یک نگاه روشن است و زن در همه اجتماعات می‌تواند همراه با پوشش فعال باشد تا آسیب نبیند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.