مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از صرف ۸ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال اعتبار برای بهینه سازی شبکه‌های برق این استان خبر داد.

مجید فرهزاد گفت: با جذب این اعتبار، علاوه بر تغذیه برق چهارمحال و بختیاری از سه مسیر کارون چهار، شهرضا و اصفهان، پست‌های برق ۴۰۰ کیلوولت لردگان، سفیددشت و چلگرد راه‌اندازی و ظرفیت برق استان با رشدی سه برابری به ۱۴۰۰ مگاوات رسید.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری افزود: این استان هم اکنون آمادگی کامل برای تامین برق صنایع سنگین را دارد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: پارسال برق رسانی به هشت روستای باقی‌مانده استان، بهینه‌سازی و بهسازی شبکه‌های برق روستایی و شهری، توسعه شبکه‌های فشار متوسط، تامین برق صنایع، ایجاد طرح‌های جامع روشنایی برق، تامین برق کشاورزان و هوشمندسازی صنعت برق با مجموع اعتبار سه میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال انجام شد.

فرهزاد از خسارت ۳۰۰ میلیارد ریالی پارسال به شبکه‌های برق این استان خبر داد و ادامه داد: این خسارات وارده ناشی از حوادثی همچون زلزله کوهرنگ، سیل بارده و خشکسالی و بحران بی‌آبی شهرکرد بود.

وی از تدوین ۳۳ برنامه مدیریت مصرف برای جلوگیری از قطعی برق این استان در تابستان امسال خبر داد و افزود: خوشبختانه ۹۳‌درصد از مشترکان برق این استان، الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۱۶:۵۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
دیگر تنها نباید بفکر توسعه شبکه برق بود علاوه بر توسعه شبکه برق می‌باید بفکر افزایش تولید برق استان و رفع نیازهای رو به افزایش استانمان و استانهای مجاور صنعتی هم بود
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۶:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
به امید گسترش خطوط و شبکه ایی شدن و پایدار شدن هر چه بیشتر برق استان و ساخت چندین نیروگاه بزرگ در استانمان با تلاش مسولان کشوری و لشکری
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری فرزند زاگرس مرکزی
۱۶:۴۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
ساخت نیروگاه‌های گازی و خورشیدی و بادی در استان بامیران می‌باید در دستور کار برنامه ریزان استانی و استاندار و نمایندگان استانی برای شهرستانهای دهگانه استان در نظر گرفته شود این استان پتانسیل تبدیل به ابر صنعتی و دانشگاهی شدن را دارد به امید پیشرفت و رشد و شکوفایی و پویایی جای جای سرزمین و کشور عزیزمان ایران اسلامی سرفراز و افزودن بر توان کشورمان و مردمان نازنینش
آخرین اخبار