مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ایمان محرابی‌‌نیا گفت: تردد از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا بیلقان در اکثر مقاطع و  محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های کلرد، بایجان و حدفاصل شنگلده تا آب اسک، امامزاده هاشم و آبعلی و مسیر(جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو را شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  ترافیک سنگین در آزادراه رشت - قزوین محدوده‌های رودبار و شیرین سو، آزادراه و محور پردیس - تهران محدوده‌های کمرد و جاجرود، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های پل سفید، دماوند و گیلاوند را شاهد هستیم. 

او درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل هشتگرد تا پل کلاک و  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل کلاک تا پل فردیس  و آزادراه تهران - کرج حدفاصل گرمدره تا شهرک جهان‌نما گزارش شده است. 

او می‌گوید: ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران وبالعکس حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ،  آزدراه قم - تهران حدفاصل پلایین تا میدان جهاد، محور اردبیل - آستارا و بالعکس محدوده گردنه حیران و  محور تهران - سولقان، محور تهران - فشم و بالعکس و محور تهران - لواسان را شاهد هستیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار