رئیس جمهور گفت: اطمینان می‌دهم هر سه قوه با همدلی از حاشیه‌ها پرهیز و بر تحقق شعار سال و گره‌گشایی از زندگی مردم تمرکز کنند.

جمعی از مردم، مسئولان و کارگزاران نظام و سفرای کشور‌های اسلامی پیش از ظهر امروز (شنبه دوم اردیبهشت‌ماه) به مناسبت عید سعید فطر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

در این دیدار که روسای قوای سه‌گانه نیز حضور داشتند، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در سخنانی خطاب به رهبر انقلاب اسلامی گفت: به رهبر انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران اطمینان می‌دهم که هر سه قوه با همدلی و هم‌افزایی از حاشیه‌ها پرهیز و بر متن که تحقق شعار سال و گره‌گشایی از زندگی مردم و خدمت خالصانه به آنان است، تمرکز کنند.

سخنان مذکور در حالی بیان شد که رهبر انقلاب صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر خطاب به سران قوا تاکید کردند: یک راهبرد بسیار مهم و اساسی، همکاری مسئولان کشور در نیرو‌های سه‌گانه است. قوای سه‌گانه باید همدلی کنند، همکاری کنند، هم‌افزایی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
چقدر مهاجر تو ایران هست آیا فکر آب ونان و ترافیک و..... اینها هستید واقعا فاجعه است خواهشا رسيدگي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر پس زمینه را به در این قسمت چیزی ننویسید تغییر می‌دادید بهتر نیست.....چونکه اکثر نظرات حذف میشوند خصوصاً اگر نقد از عملکرد و واقعیات دولت باشد مخصوصا اگر حسرت مردم بیچاره از رفتن دولت روحانی باشد چرا که دغدغه مردم را داشت سالی یکی دو بار افزایش قیمت ها داشت نه اینکه در دولت جدید افزایش قیمت ها لحظه ای وبهانه تحریم که اصلأ خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
وعده های تو خالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
حداقل یکی از وعده ها را عملی کن شعاردرمانی کافیست.
آخرین اخبار