نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن عید سعید فطر و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

در پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: مبارک باد عید سعید فطر؛ عید مسلمین و مایه شرافت و کرامت پیامبر اکرم (ص)؛ عید بندگی، روز پربرکتی که بندگان روزه دار، پس از یک ماه تزکیه نفس و پاکسازی قلب، با دلی سرشار از عشق به معبود و روحی پاک با ماه مبارک رمضان وداع می‌کنند.

عید سعید فطر امسال با یک مناسبت ارزشمند دیگر مقارن گشته و آنهم سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یادآور رشادت و پاکبازی بندگان خوب خداوند برای سرافرازی اسلام و مسلمین است.

این پیام می‌افزاید: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود یک انقلاب فرهنگی در جامعه اسلامی ما بود؛ چه با بسیج و فرهنگ بسیجی که شاخصه آن ایثار، خودگذشتگی، رشادت و شهامت است و چه با فرماندهان رشید و شهیدش که یک نمونه آن حاج قاسم سلیمانی است که مقام معظم رهبری در وصف شخصیت این سردار سرافراز از مفهوم والای "مکتب سلیمانی" بهره گرفتند.

در بخش پایانی این پیام مشترک آمده است: اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار سیستان و بلوچستان، عید بزرگ بندگی، عید سعید فطر و حلول ماه شوال را به این مردم نجیب و صبور تبریک عرض کرده؛ هم‌چنین با گرامی‌داشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یاد شهدا، جانبازان و ایثارگرانِ این ارگان انقلابی و خدمتگزار، سربلندی و سرافزاری انقلاب اسلامی ایران را در پرتو عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

برچسب ها: عیدفطر ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار