مردم اصفهان صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی (ره) نماز عید فطر را اقامه کردند.

 نماز عید سعید فطر در اصفهان صبح امروز شنبه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان برگزار شد.


او در خطبه‌های نماز عید فطر اصفهان با بیان اینکه بزرگ‌ترین فلسفه ماه رمضان تقوا و عمل صالح است، اظهار کرد: باید مراقب باشید این پرونده نورانی که به تازگی از آلودگی‌ها پاک شده، بار دیگر به گناه آلوده نشود و دیگر شیطان شما را فریب ندهد و بر نفس خود غالب باشید.


خطیب نماز عید فطر در ادامه گفت: دشمنان و شیاطین ملت ایران این روزها علاوه بر تهدیدهای نظامی، به جنگ ترکیبی و رسانه‌ای روی آورده‌اند؛ آنها بانوان را به بی حجابی و مردم را به روزه‌خواری تشویق می کنند و در حال جنگ فرهنگی با ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی با بیان اینکه این‌ها قدرت ارتش و سپاه ما را شناخته‌اند و هیچ غلطی نمی‌کنند، عنوان کرد: دشمنان می دانند اگر رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی آن‌ها غلطی کنند، تا صبح اثری از آن‌ها نخواهد ماند.

او قدردانی از نیروی انتظامی بابت برخورد قاطع با ناهجاری‌ها و کشف حجاب‌ها، گفت: نباید در برابر این ناهجاری‌ها در موضع انفعال باشیم که دشمن فعال شو و آمران و به معروف و ناهیان از منکر مورد پرخاش و توهین قرار بگیرند و عده‌ای هم حمایت نکنند.

خطیب نماز عید فطر اصفهان با بیان اینکه امروز همه ما مکلف و موظف به امر به معروف و نهی از منکر هستیم، تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر در برابر تمام عبادات بزرگ و عظیم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.