نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: عیدی واقعی مسلمین جهان ظهور حضرت مهدی است که با ریشه کن کردن ظلم به زودی محقق می‌شود.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه های نماز عید سعید فطر بیرجند گفت: عید در تمامی جوامع بشری وجود دارد و برخی ها عید را فقط به مادیات منحصر می کنند.

او افزود: در این دیار و مملکت اسلامی، عید به معنای واقعی دیده شده و به معنی بازگشت به خوشبختی ها است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه همه خوبی ها در این است که انسان به فطرت خود بازگردد، تصریح کرد: با این نگاه، عید یک عنوان توحیدی است و صرفا لفظی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بیان کرد: در ماه رمضان اعمال مختلفی را بندگان انجام دادند و عیدی که امروز شاهد هستیم، محصول همان بندگی ها است.

او با بیان اینکه مردم ایران در انقلاب اسلامی با ظالمان مبارزه کردند و ایثارهای زیادی انجام دادند، عنوان کرد: برخی از ما به فضایل بی توجه هستیم و مانند ماهی هستیم که نمی داند در آب است.

آیت الله عبادی گفت: رسانه های بیگانه به جهت اینکه فضایل و کمالات را کم رنگ جلوه دهند، انواع اعمال را انجام می دهند که در برابر این ها باید به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبیین عمل کرد و آثارش را در جامعه دید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت ادامه داد: همه همت جامعه اسلامی و انقلابی باید این باشد که در تولید عید به گونه ای عمل کند که هر روزش عید باشد و این در صورتی محقق می شود که بدی ها و جرم ها از بین برداشته شود.


بیشتر بخوانید


او گفت: باید منتظر عید دیگری باشیم که در آن کام مظلومان عالم را شیرین کنیم و در کنار تجاوزاتی که استعمارگران داشتند و به فلسطین مظلوم ظلم کردند، عیدی برای این ملت فرا خواهد رسید.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه این عید باید به دست مردم محقق شود، اظهار کرد: برای فرا رسیدن این ایام شهدایی تقدیم شدند و جهاد‌های زیادی صورت گرفته است و در این شرایط دشمن به حال احتزار افتاده است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: تغییر در جامعه بین الملل به معنی آزادی انسان است که به طور کامل محقق می‌شود.

او گفت: تا زمانی که بخواهد شرایط در جامعه عادی شود و مشکلات در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مرتفع شود، زمان باید بگذرد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه هم اکنون وحدت در جامعه اسلامی در حال شکل گیری است، عنوان کرد: دشمنانی که خون مسلمانان را ریختند، خودشان به بلا دچار می‌شوند.
نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رهبری سال‌های گذشته فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز خود اسرائیل از درون در حال فروپاشی است.

او گفت: وقتی فرانسه و آمریکا از یکدیگر می‌برند، این نشان دهنده این است که دنیا در حال تغییر است.

آیت الله عبادی گفت: آن‌هایی که به نام انقلاب و اسلام دست به ظلم می‌زنند، دچار خسران خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار