عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رویکرد نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجابی اصلا نظامی نیست و یک روش هوشمند است.

جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسئله حجاب و عفاف گفت: چیزی که مد نظر ما در بحث عفاف و حجاب است تبیین، تحلیل و تفسیر رهبر انقلاب اسلامی از موضوع حجاب و عفاف و همچنین از موضوع کسانی که نسبت به رعایت قانون کم توجهی دارند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب همیشه اولویت‌ها را در عرصه‌های مختلف مبارزه مشخص می‌کنند و همچنین راه‌ها و روش مقابله را هم تبیین می‌کنند. جریان انقلابی به طور کامل بایستی تمام اقدامات سلبی و ایجابی خود را بر مبنای راهبرد‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تنظیم کند.

نماینده مردم شهر‌های مشهد و کلات در مجلس بیان کرد: چیزی که در مورد عفاف و حجاب مطرح است این است که اولا منهای نقش دشمن که در این قضیه خیلی شفاف و برجسته با تمام توان برای دوقطبی سازی این موضوع در مسائل اجتماعی آمده است این امر یک مقوله فرهنگی است.

وی افزود: در این پدیده یک تعداد محدودی هستند که به سرویس‌های اطلاعاتی دشمن وصل هستند که عمدتا در حوزه فرقه بهاییت متمرکزند. این‌ها برای موضوع کشف حجاب طراحی و برنامه ریزی می‌کردند، اما وزارت اطلاعات شناسایی‌شان کرد و چند ماه قبل این‌ها را زیر ضربه برد و الان هم ما تاکید داریم این هسته‌ها باید ضربه بخورند. از این‌ها که عبور می‌کنیم سیاست باید سیاست فرهنگی باشد.

کریمی قدوسی اظهار کرد: سیاستی که اسلام برای حل معضلات اجتماعی بشر معرفی کرده امر به معروف و نهی از منکری است که مردم باید نسبت به خودشان اعمال کنند آن هم با نگاه کاملا فرهنگی توام با جاذبه و با به کار بردن اصلاحات پر معنا و آرامش بخش و نه درگیری و یقه گیری و نه نگاه غیر توحیدی که خودمان را بالا و آن‌ها را پست بگیریم.

وی افزود: این روش اسلام است. اساس این کار را قرآن به دوش مردم قرار داده و نه به دوش حاکم و حکمران. حکمران فقط در جنبه سلبی باید به میدان بیاید آن هم جایی که دشمن دارد در فضای فرهنگی ایجاد ناامنی می‌کند. آنجا دیگر کار مردم نیست کار حکمران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: جای دیگری که حکمران وارد می‌شود در حوزه قانونگذاری است که حکمران باید بر اساس ضرورت فرهنگی قوانین مناسب و موثر مجلس را به تصویب برساند و اجرا کند که در این زمینه در مجلس قبل قوی‌ترین قانون اسلامی یعنی قانون امر به معروف و نهی از منکر به تصویب رسید و الان در دست اجراست. این پشتوانه عظیمی برای مردم است.

وی بیان کرد: به طور کلی رهبر معظم انقلاب در پدیده امر به معروف راهبردشان احیای فرهنگ عمومی خیرخواهی و نصیحت کردن مردم به مردم است؛ همانی که اسلام تاکید دارد. این امر اگر تبدیل به فرهنگ عمومی شود فقط مشمول مسئله حجاب نیست و در هر مسئله‌ای این موضوع جاری و ساری است.

نماینده مردم شهر‌های مشهد و کلات در مجلس تصریح کرد: هر کسی در هر نقطه‌ای از کشور که در حال زندگی است ممکن است یک لحظه نسبت به بغل دستی‌اش اعتراضی برایش پیش بیاید. فرض کنید در صف کفشداری حرم امام رضا(ع) همه زائران ایستاده‌اند و می‌خواهند کفش‌هایشان را به کفشدار بدهند یا کسی می‌خواهد کفشش را بگیرد. همه در نوبت هستند، اما یک نفر از پشت سر دستش را دراز می‌کند و کفشش را از روی سر همه می‌برد که زودتر به کفشدار بدهد یا مردم در صف مترو و اتوبوس هستند و یک نفر می‌آید صف را به هم می‌زند و جلو می‌رود. اینجا نه دولت، نه قوه قضاییه و نه قوه انتظامی است. مردم ناراحت می‌شوند از اینکه یکی از همنوعانشان نوبت را رعایت نکرده است لذا این فرهنگ باید وجود داشته باشد که یک نفر همنوع خود را نصیحت کند که چرا نوبت را رعایت نمی‌کنی. این راهبرد رهبر انقلاب در امر به معروف است. احیای فرهنگ عمومی که همه آن را بپذیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: رویکرد نیروی انتظامی برای برخورد با بی‌حجابی اصلا نظامی نیست و یک روش هوشمند است. کلا پایش تصویری صورت می‌گیرد. به طور مثال قانونی داریم به نام قانون راهنمایی و رانندگی و جدولی داریم که اگر کسی از چراغ قرمز یا عبور ممنوع رد شد جریمه بشود یا نشود.

وی افزود: من در منزل خودم در مشهد نشسته بودم که زنگ زدند. رفتم دم در دیدم پستچی است و نامه‌ای به من داد و امضا گرفت. آمدم به خانه نشستم نامه را باز کردم دیدم که عکس خودم داخل خودروی ۲۰۶ خودم است که از عوارضی قم رد شده بودم و عوارض عبور نداده بودم و علتش این بود که شارژ الکترونیک تمام شده بود و پیامک نرسیده بود و من شارژ نکرده بودم. در نامه آمده بود شما در این ساعت در این تاریخ با ماشین از اینجا عبور کردی و قانون این است که باید عوارض می‌دادی، اما ندادی و این قدر جریمه‌ات هست.

کریمی قدوسی گفت: وقتی قانون وضع می‌شود پلیس باید قانون را اجرا کند، چون اگر اجرا نکند به وظیفه‌اش عمل نکرده است و اگر از اجرای قانون حمایت نکند همه امور کشور مختل می‌شود چون مثل عبور از چراغ قرمز است.

نماینده مردم شهر‌های مشهد و کلات در مجلس بیان کرد: الان با این شرایطی که دشمن در این مسائل اغتشاشات به وجود آورد، روش گشت ارشاد به آن معنا دیگر جواب نمی‌دهد، چون دشمن از آن طریق توانست برای کشور مشکل امنیتی ایجاد کند.

وی اظهار کرد: الان پایش تصویری است. خانمی که کشف حجاب کرده جدای از اینکه در هسته اصلی تحریک دشمن هست یا نیست خلاف قانون عمل کرده است و محترمانه برایش پیام می‌رود که در این تاریخ در این ساعت داخل ماشین یا مترو کشف حجاب کرده؛ لطفا رعایت کنید خب اگر رعایت شود هیچ مسئله‌ای نیست. پیامک دوم می‌گوید ایشان تشریف ببرد دادسرا. در دادسرا عکس آن خانم، ساعت و مکان را جلویش می‌گذارند و می‌گویند چرا شما قانون را رعایت نکردی. آنجا ممکن است طرف بگوید من اشتباه کردم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: بازپرس باید رفتار بسیار خوبی داشته باشد و توضیح دهد. مستندات هم که هست و شخص نمی‌تواند انکار کند اگر آنجا پذیرفت تمام می‌شود. اگر پذیرفت و فردا دوباره همان کار‌ها را کرد جریمه‌ای در نظر گرفته شده که من از جزئیاتش خبر ندارم.

وی تصریح کرد: این یک روش پایش تصویری هوشمند، آرام و بدون سر و صداست. مگر هر روز رسانه ملی می‌آید بگوید امروز در تهران ۱۰ هزار نفر از چراغ قرمز عبور کردند. فقط آن راننده می‌داند که از چراغ قرمز عبور کرده و دوبله پارک کرده و دوربین تصویرش را گرفته و جریمه‌اش کرده است. این باعث آرامش می‌شود ضمن اینکه قانون اجرا می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ما تاکید داریم که فراجا نباید عجله‌ای در این ماجرا داشته باشد چون این موضوعی نیست که بخواهی در یک شب همه چیز را حل کنی لذا در مسیر زمان آرام آرام توامان با چاشنی فرهنگی و احترام را می‌طلبد.

وی ادامه داد: اگر همان کسی را که کشف حجاب کرده به نگاه توحیدی نگاه کنیم یک شهروند ایرانی است، اما به دلیل ضعف فرهنگی این اقدام را انجام داده است، اما اگر به نگاه غیر توحیدی نگاه کنند بعضی‌ها او را یک عنصر غیرمطلوب می‌بینند. اسلام می‌گوید به نگاه توحیدی نگاه کن. این دچار یک اشکالی شده شما حالا خیرخواهی کن، اما از آن طرف هم قانون بایستی حکمفرما باشد.

نماینده مردم شهر‌های مشهد و کلات در مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند روی حرام شرعی و حرام قانونی. هم قانون است هم حرام سیاسی است و هم حرام شرعی است، چون قانون اجرایش حکم شرع دارد. امام خمینی(ره) فرمودند هر کس از چراغ قرمز رد شود حرام شرعی مرتکب شده و گناه کرده و نه تنها جریمه می‌شود پیش خدا هم مرتکب معصیت شده است. این قدر اسلام به وضع قانون و رعایت قانون تاکید دارد برای اینکه جامعه آرام باشد و عدالت اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی حجابی به فرهنگ ما اسیب می زند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
این روزها پدرو مادر اختیار فرزندشون ندارند وبرعکس فرزند برای آنها تعیین تکلیف میکند از فرزندسالاری به فرزنداربابی رسیدیم فرزندان اربان پدرومادزند چراکه فرزند به مادر میگه این کارو بکن اینوبپوش وطوری برخورد میکند که اگه به حرف من نکنی افسرده میشم.آخه مگه راریم این همه بی فکری هم خودش بی حجاب میشه وهم فرزندش آخه مگه داریم اینقدر بی بندباری، نکن عزیز رعیت فرزندت نباش و برگرد به تربیت درست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی حجاب های الان که بهشون گفته شده نیروی انتظانی برخورد می کنه وهنوز هم بی حجاب هستند ضد اسلام وضدانقلاب وضداجتماع هستند وباید برخورد با آنها بیشتر شود از کار بر کنار شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
من حجاب دارم و مشکل من هیچوقت حجاب نبوده و نیست ولی همیشه با گرانی و تورم و اقتصاد بی سرو سامان این مملکت درگیر و گرفتار بوده و هستم چه در زمان مجردی و چه بعد از ازدواج و بچه داری، همیشه خودم و خانواده ام مهمترین مشکل مان اقتصاد و گرانی و بی عدالتی اقتصادی در این مملکت بوده و هست و هیچ مسئولی هم تابحال یقه اش را از این بابت پاره نکرده و نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
عده ای عادت دارند هر موضوعی را به مسائل اقتصادی ربط میدهند و سعی دارند به بهانه مشکلات معیشتی , سایر موضوعات مهم و از آن جمله حجاب را به حاشیه ببرند . البته شکی نیست که رفع مشکلات معیشتی مردم , در اولویت مسائل مطرح کشور میباشد , ولی دلیل نمیشود از سایر مسائل غافل شد . البته تکلیف این بهانه گیران همیشگی روشنه و اغلب قریب به اتفاق از دشمن خط میگیرند و یا رباط هستند و سعی می کنند مسائل اعتقادی ملت شریف ایران اسلامی و انقلاب را هدف قرار دهند و به تدریج کم رنگ و نابود کنند . اما زهی خیال باطل که ملت شریف ایران در این خصوص کوتاه نیامده و هرگز اجازه نخواهند داد مشتی خودفروخته هرزه و فاسق و یا فریب خورده , میراث شهدا و مجاهدان فی سلیل الله را به تاراج دهند . و فعلا منتظرند که نتیجه اقدامات مسئولین مربوطه چه میشود . مشکلات معیشتی مردم هم , در واقع , نتیجه حضور افرادی در دستگاههای اجرائی میباشد که مانند همین قماش کشف حجابی و بی بند و بار , دین و ایمان درستی ندارند و برای تأمین منافع خود به هر اقدامی دست میزنند و همچنین دلالهای بی وجدان که در هر بازار و هر صنفی نفوذ کرده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
بهرحال راهکاری برای جلوگیری از بی حجابی در جامعه وجودداشته باشه

بعضی کارمندان دولتی حجابی دارند ولی تودنیای مجازی لخت ن!!!

وقتی جامعه میگیم فقط خیابان نیس

از فساد اخلاقی و بی حجابی در همه جا چ ادارات خیابان و.... باید جلوگیری شه
قرار نیس فسادهای دیگه بهانه ی بقیه فساد ها شه
بنظرم مبارزه دولت رییسی با فساد مالی در همه سطوح ، بیشتر مخالفان شون و ب حاشیه سازی کشوند یکی ش رواج بی حجابی هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
باید با سطل ماست نهی از منکرشان کرد و اگر اصلاح نشدند در محل اعمال قانون شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
کار فرهنگی با بگیر و ببند درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
همه دنیا کار فرهنگی باکار اجرایی وبازدارنده باهم هست نه تکی.
35سال کار فرهنگی شده حالا کار باز دارنده لازمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
بازداشت یعنی نظامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
به خدا قسم دیگه شورشو در آوردن بیمارستان نیکان اتوبان ارتش ساعت ۱۲ شب دختر اصلا شلوار نداشت همه بی روسری افتضاه به کجا داریم میریم این مملکت داره به فنا میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
من زن میخوام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
برجام زدی زمین بدبختمون کردی بی وجدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
یه چیزی مثل طالبان برا اینها خوبه که نفسشونو تو سینه حبس کنه و نطقشونو بکشه...ملایمت و مسالمت تا یه جایی جواب میده بعدش دیگه باید چوب تر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
یاد خاوری بخیر مملکت رو سرگرم کردید به 4 تا تار مو
گرانی ها فراموش شد
بی تدبیری مدیران
حق معلم ها
حق بازنشسته ها
همش فراموش شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
یاد صنایع فولاد مبارکه هم بخیر با آن اختلاس تاریخی و فساد نجومی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
شما تشخیص نمیدی داره کل اصالت واصل خانواده نابود میشه بعد میگی 4تا تار مو؟!!
هیچ چیز فراموش نشده ونباید بشه هر چیزی در جای خودش اهمیت خودش رو داره
وظیفه قانونی خودتون رو انجام بدید وبااین حرفها به دشمن پنهان پشت این فتنه کمک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقایان چرا دنبال دیگر قانونهای که دست نخورده ماندن نمی‌روی از بالا شروع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
متاسفانه اکثر امران به معروف دارای رفتاری بسیار زننده و گفتاری رکیک هستند. وبع خود اجازه هرگونه رفتار غیر اخلاقی را میدهندـ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
سطل ماست که رکیک نیست اگر تو یخچال باشه خنکه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
اتفاقا کاملا برعکسه و اکثر افراد بیحجاب در برابر امر به معروف محترمانه نیز , واکنشی بسیار بد و زننده دارند و به خود اجازه فحاشی و در گیری فیزیکی با طرف مقابل را میدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود بر فراجا و سردار رادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
درود و ازنا و الیگودرز باهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما مردم ایران باید حفظ اصالت کنیم و هر روز پاک تر و هوشمند تر باشیم و بانوان ما بیایید وظیفه خودتون بدونید سرشت پاک که ارث رسیده به شما از مادران زحمتکش عفیف تون , تا ذهن , فکر , روان و عمل مردان مخصوصا نوجوان شما با صالت باشه تا ایران همیشه شاهد مردان پاک همچون شهیدان دلیر باشه و ناپاکان ناامید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
تو چشت رو پاک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
همه نمی تونند کور بشن بخاطر یک مشت آدم خودخواه
چشمت رو پاک کن چیه!! هرکسی وطیفه ای داره
هیچ چای دنیا اجازه نمیدن قوانین اجتماعی رو زیر پا بگذارن اونم با پر رویی و وقاحت
صدها هزار شهید دادیم برای حفظ ناموس و وطن واعتقاداتمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
وقتی به خیابان میروی و عده ای زن بی شرف و هرزه , کشف حجاب کرده و یا برهنه هستند و اطرافت جولان میدهند , اگر بخواهی چشمانت را ببندی و یا پایین بندازی , ممکنه بری تو شکمشون و اتفاقات دیگری بیفته ...... باید جلوی این زنها و دخترانی که با بی حیائی و .... اقدام به کشف حجاب و برهنگی میکنند را گرفت . اگر با زور اینها را مهار نکنید , جامعه دچار هرج و مرج میشود . بایستی گشتهای ارشاد به سبک و روش کمیته های انقلاب , با قدرت و قوت بیشتر احیا شود و طبق قانون و شرع با این هنجار شکنان و قانون شکنان و خدا ستیزان , برخورد جدی شود , وگرنه مطمئن باشید مردم متدین و غیرتمند خودشان وارد عمل میشوند و مشکل پیچیده تر میشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقای کریمی قدوسی اگر در سال ۱۳۶۰، یک میلیون تومان سرمایه در اختیار داشتید. در آن زمان با این پول، می‌توانستید «یک خانه ۵۰ متری» در مرکز تهران بخرید. در سال ۷۰ با ۱ میلیون تومان می‌توانستید یک «ماشین معمولی» بخرید. در سال ۸۰ یک «یخچال فریزر»، در سال ۹۰ یک «جاروبرقی» و در سال ۱۴۰۰ تنها یک هارد اکسترنال متوسط‌! و امروز دو کیلو و نیم گوشت! چرا هیچ نگرانی در این مورد ندارید؟! چرا نگران ارزش پول ملی و اقتصاد مملکت نیستید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
توی اتوبوس ها اوضاع بی حجابی افتضاحه به راننده ها بگید سوارشون نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا به فکر اقتصاد مملکت و تورم و معیشت مردم و گرانی و تورم نیستید؟ می خواهید با مطرح کردن حجاب رد مشکلات اصلی مردم را گم کنید؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
جناب کریمی !
حلقه های مفقوده بسیاری در صحبتهای شما وجود دارد ، میفرمایید غیر عوامل متصل به بیگانه باید کار فرهنگی انجام دهیم !
44 سال است که میخواهیم کار فرهنگی بکنیم !!
در قسمت دیگر میگویید حضور مردم و تذکر مردم به یکدیگر موثر است !
بفرمایید با کدام راهکار و ریل گذاری ؟!!!!
لطفا صحبتهایتان را در حد حرف نگه ندارید ، راهکارهای اجرایی را در مجاری قانونی تعریف کنید و..... !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
جناب نماینده ; یا واقعا نمی دانی و یا نمی خواهی بدانی که این قماشی که دست به کشف حجاب و حتی برهنگی زده اند , از روی ناآگاهی به قانون و یا شرع اسلام نیست , بلکه برای عناد ورزی و مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی و نظام ج.ا.ا. میباشد . اینهای همون افرادی هستند که تا 6 ماه پیش حجاب را حتی اجباری و ضعیف رعایت میکردند و میدانند که کشف حجاب و برهنگی در ملاءعام , هم غیر قانونی و هم غیر شرعی است . بنابراین با کسی که عامدانه و آگاهانه و با خط گرفتن از دشمن , به جنگ خدا و اسلام و نظام اسلامی آمده و به هیچ وجه حاضر نیست امر به معروف را بپذیرد و حتی در برابر آن اقدام به فحاشی و درگیری فیزیکی مینماید , چگونه باید رفتار کرد . ؟ آیا همه جا دوربین و ابزار هوشمند داریم ؟ الآن حتی در برخی روستاها , کشف حجاب در حال وقوع میباشد . مقایسه موضوع حجاب با عبور از چراغ قرمز و نبستن کمربند ایمنی , اصلا درست و منطقی نیست . اینها در مقابل دوربین و یا تذکر پلیس , برای چند ثانیه ممکن است رعایت کنند ولی به محض دور شدن از آن دوباره به عمل منحوس خود مبادرت ورزیده و ادامه میدهند . پس نتیجه میگیریم , در نهایت اقدام و برخورد انتظامی با این افراد اجتناب ناپذیر است و باید برای آن یک تصمیم درست و بازدارنده اتخاذ نمود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
امیدوارم ایشان نسبت به خودش بخودش در مجلس و برخوردهایی که منجر به زیان مردم شد و تند رویهایی که داشتند !و کارهایی که در مجلس باید انجام میدادند و بنفع مردم و دولت بود(مثل استیضاح و نظارت و ....که بدلیل جناح انتصابی انجام نشد)خود را امر به معروف و نهی از منکر کرده باشد و در محضر خدا جوابگو....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
شعار جنسیتی و فمینیسمی میدهند و هر بی بند و باری را گسترش میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
حجاب باید ارزش ذاتی داشته باشد. با این کارها با حجاب ها نیز ارزشی برای حجاب درک نمی کنند و ارزشش را از دست می‌دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
بی ارزشی حجاب یعنی بی دینی فرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
امیدوارم که این روش بازدارنده باشه.ولی ظاهر امر نشون میده نیست.اوضاع فرودگاهها و ترمینال ها خوب نیست.برای این که خدمات بگیرن بهشون تذکر میگرن بعد رفع خدمات بدتر از قبل تذکر میکنند به عین شاهد بودم
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی
۲۳:۰۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
دولت و مجلس با بی حجابی برخورد شدید انجام دهد
آخرین اخبار