فرماندار گناباد گفت: برای احداث و بهسازی پل‌های خسارت دیده بر اثر سیلاب در این شهرستان، ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

 رضا نصیری روز پنج شنبه در جریان بازدید از پل‌های در دست بازسازی و احداث راه‌های دسترسی مناطق شهری و روستایی گناباد افزود: سیلاب سال گذشته به تعدادی از پل‌های راه‌های دسترسی شهرستان گناباد خسارت وارد کرد.

او افزود: با هم افزایی و تعامل بین مسوولان اعم از نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری، شورا‌های اسلامی و شهرداری‌ها و پیگیری لازم از سوی معاونت‌های رییس جمهور، وزرای کشور و راه و شهرسازی و استانداری خراسان رضوی تامین اعتبار لازم احداث و بهسازی ۱۱ پل از سال قبل در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار گناباد گفت: این پل‌ها در روستای مند، سموئی، زیباشهر، بهاباد، جنب بیمارستان علامه بهلول گنابادی، شهر بیدخت و دیگر مناطق شهری و روستایی این شهرستان واقع شده اند.

وی گفت: این در حالی است که پل راه دسترسی روستای‌مند که در نتیجه سیلاب خسارت دیده بود و مردم روستا‌های همجوار منطقه به مدت ۲ ماه با مشکلاتی در تردد روبرو بودند، اکنون به بهره برداری رسیده است.

نصیری گفت: برای احداث و تکمیل و بهسازی ۱۰ پل راه‌های دسترسی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به طور متوسط بین ۱۰ الی ۳۰ میلیارد ریال و در مجموع ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که بخشی از آن تامین و بخشی دیگر در دست پیگیری می‌باشد.

او ادامه داد: پل‌های بهاباد، بیدخت، سموئی و زیباشهر گناباد حداکثر تا یک و نیم ماه آینده و بقیه پل‌ها تا انتهای تابستان سالجاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

برچسب ها: گناباد ، خراسان رضوی ، پل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.