با رای دادگاه تجدید نظر، ۱۵ امتیاز کسر شده از یوونتوس تا زمان برگزاری دادگاه فدرال بازگردانده شد.

دادگاه تجدید نظر در خصوص کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس روز گذشته برگزار شد و دقایقی قبل رای قاضیان این دادگاه اعلام شد.   بر اساس این رای ۱۵ امتیاز کسر شده از یوونتوس موقتا و تا برگزاری دادگاه فدرال و اعلام رای نهایی، موقتا برگردانده شد.

به این ترتیب یووه از رتبه هفتم به رتبه سوم جدول سری آ رسید و هم اکنون با ۵۹ امتیاز، پشت سر ناپولی و لاتزیو قرار و شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

البته درخواست تجدید نظر برای محرومیت آنیلی، آریوابنه، پارتیچی و کروبینی، مدیران سابق باشگاه یوونتوس رد شد، اما پاول ندود نایب رئیس سابق و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه تبرئه شدند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا که شاکی یوونتوس است در جلسه دادگاه تجدیدنظر نتوانست مدارک و شواهدی به دادگاه ارائه بدهد تا مجازات یووه پابرجا بماند.

وکلای یوونتوس در جلسه دادگاه خواهان این بودند که حکم صادر شده علیه این باشگاه به کل ملغی شده و مدیران وقت بیانکونری تبرئه شوند. اما دادگاه این درخواست را نپذیرفت و اعلام کرد باید پرونده اتهام تخلف مالی یووه از نو در دادگاهی جدید مورد بررسی قرار بگیرد.

به این ترتیب فعلا خطر کسر امتیاز یوونتوس را دست‌کم تا پایان فصل جاری تهدید نخواهد کرد و اگر در نهایت با برگزاری دادگاه جدید حکم کسر امتیاز صادر شود این اتفاق در فصل آینده رخ خواهد داد.

۱۵ امتیاز کسر شده از یوونتوس بازگردانده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار