دومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در سپاه پاسداران شهرستان انار برگزار شد .

 سرهنگ ابراهیم پور ریاست سپاه پاسداران شهرستان انار گفت: سردار حجازی یکی از یاران وهم رزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بودند و بیش از ۵۲ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین در لبنان وسوریه مبارزه کردند .

در ادامه حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه انار به ویژه گی‌های اخلاقی و مبارزات شهید حجازی پرداخت وگفت: سردار شهید حجازی هیچ موقع به پست ومقام توجه‌ای نداشت وهرکجا که نیاز بود او حاظر می‌شد وقبل از پیروزی انقلاب یار ویاور امام راحل ره بود وی در پیدایش انقلاب اسلامی خاطرات زیادی دارد.

وی افزود: سردار حجازی قریب ۵ سال در جبهه‌ها حضور داشتند ، این شهید بزرگوار فرمانده سپاه لبنان هم بود که افتخارات و مبارزات زیادی در سوریه لبنان و جنگ ۸ساله دارد .

وی گفت: ۳اتفاق مهم در تاریخ معاصر ایران درجهان درخشید ونام جمهوری اسلامی در صدر کشور‌های جهان طنین انداز شد وباعث بیداری دنیا شد و نام جمهوری اسلامی در صدر کشور‌های مقاوم و طرفدار مظلوم ومقابله لا ظالم طنین انداز شد. 

امام جمعه انار همچنین گفت: اتفاق دوم مدیریت دفاع مقدس و پیروزی در برابر جنگ نابرابر است و اتفاق سوم رشادت ۳۴ ساله دفاع از حرم بود که این سه اتفاق در تمام دنیا طنین انداز و درخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار