در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران، نماز وحدت ادارات کوهبنان در حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان در این آیین که با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین، اعضای شورای اداری، علما و روحانیون، نیرو‌های نظامی و انتظامی، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس و بسیجیان در حرم مطهر شهدای گمنام برگزار شد، گفت: حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن از ماموریت‌های اصلی سپاه پاسداران است.

روح الله ابراهیمی افزود: سپاه قدس هم به فرماندهی سردار دل‌ها در جای جای جهان به فریاد مظلومان و مستضعفان جهان شتافت.

او افزود: در سالروز شهادت شهید سید محمد حجازی و روز ارتش قرار داریم که ضمن گرامیداشت یاد شهدا روز ارتش را به دلاور مردان این نیرو تبریک می‌گوییم.

امام جمعه کوهبنان  نیز گفت: یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید خصوصا سردار شهید سید محمد حجازی را گرامی می‌داریم.

او با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: شهید حجازی ایمان راستین و آکنده از عزم راسخ داشت که در دوران دفاع مقدس و پس از آن همواره در خدمت به اسلام، انقلاب اسلامی و مردم پیش قدم بود.

حجت الاسلام مرتضی جعفری ابراز داشت: باید درس خدمتگزاری را از شهدا بیاموزیم و همانند شهدا ایمان و توسل به اهل بیت را در راس برنامه‌ها قرار دهیم.

او افزود: شهید حجازی بسیار شجاع  و نمونه کاملی از اخلاص، حیا، نجابت، خودسازی، تندیس تواضع، صدق، صفا و هندسه فکری در مباحث نظامی بود.

امام جمعه کوهبنان در بخش دیگری از سخنانش به فضائل شخصیتی سیدالشهدای مقاومت اشاره و تاکید کرد: سردار دل‌ها هم در کنار تمام ویژگی‌ها از اخلاص، عقل و تدبیر بالایی برخوردار بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار