عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی گفتیکی از مهمترین مشکلات موجود سد راه طرح‌های توسعه تولیدی، نوسانات شدید قیمت‌ها و نرخ ارز است که این موارد هزینه اجرای یکی از پروژه‌های مهم را تا ۵ برابر افزایش داده است.

احمد سلحشور عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی گفت:برای تقویت امنیت غذایی، کاهش هزینه تمام شده محصولات و نیز تامین پروتئین مورد نیاز جامعه با اجرای چند پروژه کم نظیر، شاهد تحولی عظیم در بحث تولید مرغ، تخم مرغ، آبزیان و همچنین خوراک موردنیاز دام و طیور خواهیم بود.

او افزود:در شرایط فعلی، هیچ کاری به اندازه تولید و ایجاد اشتغال اهمیت ندارد و برای توسعه اقتصادی، حمایت از کارآفرینان اهمیت دوچندانی دارد که امیدواریم شاهد اجرای عملی آن نیز باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران ادامه داد:آنچه که موجب مباهات است، شنیدن خبر‌های خوش از هلدینگ‌های توسعه اقتصادی در استان خراسان رضوی همانند گهر است که با همه سختی‌ها تولید و شرایط پرنوسان اقتصادی، همچنان با پیشرفت گام‌های موثری بر می‌دارند.

شافعی با بیان اینکه کار را باید به کارآفرینان سپرد بیان کرد: باید کارآفرینانی که عاشقانه برای این مرز و بوم تلاش می‌کنند، در جامعه تکثیر کرد تا روند رشد تولید شتاب گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.