مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : مقرر شده امسال با کمک سایر دستگاه‌های حمایتی ۵۰۰۰ سلول خورشیدی به متقاضیان تحویل شود.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برق یکی از زیرساخت‌های اصلی جامعه است گفت : با توجه به شعار سال و با توجه به اینکه پایداری شبکه از عوامل رشد تولید است تلاش می‌شود در راستای تحقق شعار سال عمل کنیم.

وی از تبدیل شدن سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار به منظور جلوگیری از سرقت و تأمین برق پایدار خبرداد و عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۵۷۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تغییر یافته و با همین روال امسال و سال بعد کل شبکه تعویض می‌شود.

مرادی گفت: ۲۵۵۵ روستای برق دار در استان وجود دارد که ۹۹.۸ درصد از جمعیت روستایی را شامل می‌شود و تنها روستا‌های دورافتاده یا فصلی یا کمتر از پنج خانوار فاقد برق هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۴۰۰ سلول خورشیدی قابل حمل در اختیار عشایر قرار گرفت که ۱۰ درصد را خود و ۹۰ درصد را وزارت نیرو پرداخت کردند افزود: اکنون ۶۰ نفر از مددجویان کمیته امداد از سلول خورشیدی بهره‌مند می‌شوند و مقرر شده امسال با کمک سایر دستگاه‌ها ۵۰۰۰ نفر مجهز به این سلول‌ها شوند و تسهیلاتی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه مقرر شده از محل عوارض برق تمام روستا‌ها اصلاح و بهینه شوند عنوان کرد: سال گذشته ۲۷۸ روستا با اعتبار ۹۸ میلیارد تومان اصلاح و بهینه شده است و امسال و سال آینده حداقل این تعداد اصلاح و بهینه می‌شوند.

مدیرعامل شبکه توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: با توجه به ناترازی بین تولید و مصرف، از مشترکان درخواست می‌شود با گرم شدن هوا مصرف برق را مدیریت کنند آنچنانکه این همکاری در سال گذشته مانع از خاموشی در بخش خانگی شد .

برچسب ها: اداره برق ، شرکت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.