در چهارمین کمیسیون ایمنی و حمل و نقل خراسان جنوبی بر هم افزایی همه دستگاه‌های خدمت رسان برای کاهش حوادث جاده‌ای در تعطیلات عید فطر تأکید شد.

چهارمین کمیسیون ایمنی و حمل و نقل خراسان جنوبی با هدف برنامه ریزی برای طرح ترافیکی تعطیلات عید فطر برگزار شد.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این جلسه گفت: ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اجرایی در طرح نوروزی با توجه به افزایش سفر‌ها طی ۵ روز آینده همانند ایام نوروز باید کیفیت را مدنظر قرار دهیم تا جاده‌ای ایمن را با آمادگی بیشتر برای کاربران داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه با حضور همه بخش‌های فعال می‌توان رفتار ترافیکی در جاده‌ها را کنترل کرد، افزود: برای ایجاد شرایط بهتر سفر در سطح جاده‌ها باید مجتمع‌های بین راهی و راهدارخانه‌ها با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمت به مسافرین باشند.

عباس زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه تعطیلات پایان هفته بوده سفر‌های بیشتری انجام می‌گیرد و باید مانند طرح نوروزی همه دستگاه‌های امدادرسان بسیج شده و آمادگی لازم را داشته باشند تا جاده‌ای ایمن را در سطح محور‌های استان داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از مهمترین علل تصادفات در جاده‌های استان سرعت بالای رانندگان است.

جلال زاده  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی نیز به عنوان دبیر این کمیسیون گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر، امیدواریم با هم افزایی دستگاه ها شاهد وقوع حادثه در سطح محور‌های استان نباشیم.

او با اشاره به ۷ اردیبهشت، روز ملی ایمنی و حمل و نقل افزود: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی در حمل و نقل، در برنامه‌های پیش بینی شده بر فرهنگ سازی و ایجاد فرهنگ ایمنی در بین کاربران جاده‌ای تأکید شده است.

جلال زاده با اشاره به برنامه ریزی طرح ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر ادامه داد: این طرح به منظور افزایش ایمنی در سطح محور‌ها و ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای اجرا می‌شود.

سرهنگ کاظمی جانشین پلیس راه خراسان جنوبی نیز ضمن تحلیلی از ایام تعطیلات عید فطر پارسال، گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو طرح انتظامی ترافیکی از امروز اجرا می شود و تمام همکاران پلیس راه آماده خدمات رسانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار