رزمایش طرح ترافیکی زمستانه امروز همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد که در آن ۶۴۷ تیم امدادی و عملیاتی، آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت:  ۶۴۷ تیم امدادی و عملیاتی در طرح ترافیکی زمستانه متشکل از امدادگران هلال احمر، نیرو‌ های پلیس راه، آتش نشانان، راهداران و تکنیسین‌ های اورژانس و همچنین مجموعه فرمانداری‌ ها و بخشداری ها است که آماده به کارند تا فراخور گستردگی حادثه‌ های احتمالی، به مردم خدمات ارائه دهند.

 او افزود: بارش برف، یخبندان و سیلاب، از جمله حوادثی است که در طرح ترافیکی زمستانه پوشش داده خواهد شد.


بیشتر بخوانید


میرجلیلی بیان کرد: همچنین از ۲ ماه گذشته تا کنون تمامی محور‌ های مواصلاتی، راه‌ های روستایی، پل‌ ها و دهنه جاده ها، مسیل ها، کانال‌های آب و تمامی زیرساخت‌ های مرتبط با سیلاب در استان با تلاش تیم‌ های مدیریت بحران، آب منطقه ای، راهداران و بنیاد مسکن، بررسی و مناسب سازی شده است تا از وقوع حوادث احتمالی در اثر سیلاب جلوگیری شود.

ملانوری، استاندار خراسان جنوبی در مراسم آغاز این رزمایش در بیرجند گفت: در رزمایش طرح ترافیکی زمستانه، همه دستگاه‌ های اجرایی و خدمات رسان دست به دست هم در یک اقدام جهادی، پای کار آمده اند تا با این همدلی، رفاه مردم تأمین شود.

طرح ترافیکی زمستانه تا ۲۰ اسفند در سراسر کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.