مخلص الائمه گفت: ایجاد زمینه ناراحتی مردم در دستگاه‌های اداری نوعی فساد اداری است.

فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان اراک از مدیران و کارمندان خواست رضایت مردم را در انجام امور کسب کنند. 

 مخلص الائمه افزود: مدیران با کسانیکه که زمینه ناراحتی مردم در دستگاه‌های اداری را ایجاد می‌کنند بدون مهابا برخورد کنند چرا این موضوع نیز خود نوعی فساد اداری است
 
او با بیان اینکه صنایع بزرگ این شهر می‌توانند پروژه‌های صنعتی را کلید در دست انجام دهند و ارز بیشتری نصیب کشور و شغل صنعتگر اراکی را تضمین کنند اضافه کرد: در تلاش برای تبدیل صنایع بزرگ اراک به پیمانکار دست اول هستیم
 
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دولت بدون وقفه و تعطیلات در تلاش برای حل مشکلات است بیان کرد: طرح‌های نیمه تمام معضلی در توسعه است و برای مدیران اولویت سنجی و حرکت در مسیر تکمیل این طرح‌ها ضروری است.
 
عسگری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی هم در این نشست با اشاره به اینکه توسعه گردشگری مذهبی، طبیعی و معماری شهرستان اراک در سایه صنعت این شهر مورد بی توجهی قرار گرفته که باید به ان توجه شود.

هادی فرماندار اراک هم با اشاره به موفقیت‌های سال اخیر در توسعه عمرانی و صنعتی اراک گفت: از موفقیت‌های اخیر اتمام پل سنجان، آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح روستای معصومیه پس از سال‌ها و محور اراک-سلفچگان، آبرسانی به روستا‌های فراهان، داودآباد و روستای معصومیه می‌توان اشاره کرد که در سایه همت مدیران و مسئولان به ثمر نشست.

هادی افزود: البته علیرغم صنعتی بودن اراک این شهر در بسیاری از زمینه‌ها از جمله توسعه شهری امکانات و ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی نیازمند توجه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.