ساختمان مرحله سوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با ۴ هزارو ۵۰۰ متر بنا تا مردادماه آماده بهره برداری می‌شود. 


همتی ریس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: مرحله جدید بیمارستان به عنوان سومین مرحله بهره برداری بیماران سرطانی است که با ۴ هزارو ۵۰۰ متر بنا مشتمل بر با ۵ اتاق عمل جراحی و ۲ بخش بستری وبخش‌های تابعه است. 

همتی افزود: این مرحله بیش از۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طبق زمان بندی تا پایان خرداد از نظر بهره برداری ساختمانی که به عهده خیرین بوده انجام می‌شود. 

او موتورخانه و تاسیسات را از وظایف دانشگاه علوم پزشکی دانست و عنوان کرد: متاسفانه علیرغم نامه نگاری‌های انجام شده هنوز اقدام عملی در راه خرید و تجهیز و ساخت وسایل مورد موتور خانه انجام نشده که زمان بر نیز هست. 

همتی ریس مجمع خیرین سلامت بیمارستان آیت الله خوانساری اراک تاکید کرد: تاکنون توسط خیرین بیش از ۳۰ میلیارد هزینه شده و تا پایان کار ۱۰ میلیارد دیگر کمک‌های مردمی و خیرین هزینه نیاز است لذا از‌مردم تقاضا داریم که همچنان کمک‌های خود را به این بیمارستان داشته باشند. 

او اضافه کرد: با توجه به موقعیت مکانی و ظرفیت‌های منحصر بفرد این بیمارستان، هر یک روزی که این بیمارستان زودتر به پایان برسد جان چندین نفر نجات پیدا خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
ساختمان جدید بیمارستان ولی عصر اراک افتتاح شود