برپایی هزار و ۳۰۰ پایگاه برای جمع آوری فطریه در استان قزوین

رئیس اداره زکات استان قزوین گفت: در روز عید سعید فطر در هزار و ۳۰۰ پایگاه برای جمع آوری فطریه در نظر گرفته شده است تا با پرداخت زکات فطریه در جشن میهمانی خدا شرکت کنیم .

حجت الاسلام باب اله شهسواری رئیس اداره زکات استان گفت:  در روز عید سعید فطر در هزار و ۳۰۰ پایگاه برای جمع آوری فطریه در نظر گرفته شده است تا با پرداخت زکات فطریه در جشن میهمانی خدا شرکت کنیم البته در همه این پایگاه‌ها صندوق‌ها باید دارای مهر دبیر خانه شورای زکات استان قزوین باشد.

حجت الاسلام شهسواری اعلام کرد: از این تعداد پایگاه ۶۳۴ پایگاه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برپا شده، ۱۳۴ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری و ۳۸۴ پایگاه توسط سایر موسسات دارای مجوز برپا شده است البته همه این پایگاه برای روز عید فطر است و پس از آن تنها دفاتر کمیته امداد مجاز به دریافت فطریه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این پایگاه‌های کمیته امداد علاوه بر تدارک صندوق برای دریافت فطریه، دستگاه‌های کارتخوان هم تدارک دیده شده تا فطریه مومنان جمع آوری شود البته توصیه ما این است که پرداخت‌های به صورت غیرنقدی باشد تا محاسبات و جمع آوری و به تبع آن هزینه کرد برای محرومان سریع‌تر انجام شود.

رئیس اداره زکات استان قزوین توضیح داد: شماره کارت ۸۱۹۹-۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت فطریه عام و شماره کارت ۶۴۶۵-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت فطریه سادات در نظرگرفته شده است.

وی اظهارکرد: همچنین شماره کارت ۴۷۳۳-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت کفاره غیرعمد و شماره کارت ۳۰۰۷-۵۰۰۸-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت کفاره عمد در نظرگرفته است که این تفکیک با توجه به دستور شرعی برای نوع مصرف آن است.

حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد: کد مهربانی #۰۵*۰۲۸*۸۸۷۷* برای پرداخت زکات از طریق انواع گوشی‌های تلفن همراه کارسازی شده است و بدون اینترنت از طریق این کد می‌توانید زکات فطریه خود را بپردازید.

وی یادآورشد: همچنین پرداخت فطریه از طریق سایت www,۳۳۸۰۸.ir نیز برای عموم مردم نیکوکار فراهم است البته فطریه جمع آوری شده در هر منطقه تنها برای نیازمندان و محرومان همان منطقه هزینه می‌شود و ریالی از فطریه از استان خارج نمی‌شود.

برچسب ها: عید فطر ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.