حجت الاسلام پورذهبی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران وفادار به نظام، انقلاب و ولایت است و باید به این افتخار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان اصبح امروز در مراسم سان و رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح مستقر در سنندج اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این چهل و اندی سال از عمر انقلاب خود را نشان داده که وفادار به نظام مقدس، به انقلاب و ولایت است که شهید صیاد شیرازی جلوه بارزی از این موضوع است و باید به این افتخار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ، معنویت را یکی دیگر از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد که چنین ویژگی‌ای در قبل از انقلاب نبوده است.

او خاطرنشان کرد: بنده بار‌ها از نزدیک، چه در زمان جنگ و اکنون نیز دیده‌ام که ارتشیان ملتزم به دین، اخلاق و اعتقادات هستند و انسان‌های پاک‌سرشت و پاک‌نیتی هستند ضمن اینکه احساس مسوولیت در خدمت به مردم در این نیرو بالاست.

حجت‌الاسلام ژورذهبی اضافه کرد: ارتش چه از لحاظ نظامی و چه وقایع غیرمترقبه مانند سیل و زلزله، ارتش در خدمت به مردم در کنار سایر نهاد‌ها قدم برداشته و فقط در وظایف سازمانی خود خلاصه نشده است و این قابل تقدیر است.

 نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان کرد: اقتدار در ارتش جمهوری اسلامی در حال حاضر در اوج خود قرار دارد و فرماندهان و شاکله ارتش از چنان اقتداری برخوردار هستند که مشاهده می‌کنیم در حالی در بسیاری از دول در بلاد‌های اطراف ما دچار فروپاشی شده‌اند، اما ارتش ما با صلابت و ایجاد امنیت پایدار در خدمت مردم است.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و صلابت در مسیر ایجاد امنیت با تمام وجود در عرصه حاضر است، گفت: سپاهیان و نظامیان در ایران در عرصه‌های نظامی، انتظامی و.. همواره دژ محکم مردم، زینت زمامداران و مایه عزت دین و امنیت هستند و کار مردم جز به آن استوار نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار