ارسال بیش از ۶۰۰ هزار پیامک مصرف بهینه گاز در مازندران

بیش از ۶۰۰ هزار پیام با موضوع مصرف بهینه و ایمن پارسال به مشترکین گاز مازندران ارسال شده است.

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: به منظور مدیریت مصرف گاز طبیعی در بخش‌های مختلف مشترکین، بیش از ۶۰۰ هزار پیام اطلاع رسانی با موضوع مصرف بهینه و ایمن پارسال تدوین و ارسال شده است.

او افزود: در راستای نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن، شرکت گاز استان از ظرفیت بستر‌های مختلف اطلاع رسانی استانی همچون شبکه‌های محلی صدا و سیما، شبکه‌های مجازی و ... به منظور آگاه سازی مشترکین و جلب مشارکت آن‌ها استفاده کرده است.

مایلی رستمی ادامه داد: همچنین تولید و انتشار پوستر، عکس‌نوشت، اینفوگرافیک، انیمیشن و تهیه گزارش‌های ویدئویی و تصویری از جمله اقداماتی بوده که شرکت گاز استان در راستای آموزش شهروندان و نهادینه‌سازی فرهنگ بهینه مصرف در قالب‌های چندرسانه‌ای انجام داده است.

او در خصوص دلایل اتلاف انرژی به معماری ساختمان در هنگام طراحی و ساخت، راندمان و بازدهی پایین سیستم گرمایشی، عدم التفات برخی هم‌وطنانمان نسبت به نکات مرتبط با بهینه‌سازی مصرف و حتی ارزان و در دسترس بودن گاز طبیعی اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران رعایت مقررات مبحث ۱۹ مقررات ساختمان سازی در ایران به هنگام ساخت یک ساختمان را نکته مهمی در جهت جلوگیری از هدررفت انرژی دانست و گفت: به هنگام ساخت یک ساختمان شرایط اقلیمی آن منطقه می‌بایست در نظر گرفته شود و افزون بر این، ساخت و ساز ساختمان‌ها باید با استاندار‌های لازم استفاده از نوع سیستم گرمایشی و سرمایشی مطابق باشد.

برچسب ها: مصرف گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.