رژه یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان هرمزگان در سواحل بندرعباس برگزار شد.

همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه یگان‌های نمونه ارتش مستقر در استان هرمزگان با حضور مسئولان استانی و فرماندهان نظامی در سواحل بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم واحد‌هایی از یگان‌های موشکی ذوالفقار، سامانه‌های موشکی و راداری ولایت، جنگال، یگان‌های تیپ مسلم، زیردریایی‌های مرطوب السابعات، طوفان، سامانه‌های پهپاد بر و نیز واحد‌هایی از تیپ امام حسین (ع) ارتش در ساحل بندرعباس رژه واحد‌های محمول را برگزار کردند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این مراسم با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران،ارتش انتخاب‌های درست است، گفت:در روز‌های نخست انقلاب اسلامی، ارتش قهرمان ما با پیوستن به مردم انقلابی و امام راحل راه درست را انتخاب کرد.

او گفت: اکنون ارتش در کنار سپاه به بازویی توانمند برای انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

امیر دریادار دوم جلیل مقدم جانشین قرارگاه مقدم جنوب نیروی دریایی ارتش نیز در این مراسم گفت:در روز‌های ابتدایی انقلاب اسلامی و در زمانی که فتنه گران خواستار انحلال ارتش بودند، در سال ۱۳۵۸ با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ۲۹ فروردین به نام روز ارتش نام گذاری شد.

دریادار دوم مقدم گفت: در آن روز‌ها که انقلاب اسلامی با دشمنان داخلی و خارجی می‌جنگید، ارتش به عنوان نخستین بازوی انقلاب در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی ایستاد.

او گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی از ولایت، پیوستن به مردم و دفاع از مرز‌های کشور بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده است.

رژه یگان های نمونه ارتش مستقر در هرمزگان

 

رژه یگان های نمونه ارتش مستقر در هرمزگان

رژه یگان های نمونه ارتش مستقر در هرمزگان

 

رژه یگان های نمونه ارتش مستقر در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.