امام جمعه موقت بندرعباس گفت:دفاع از فلسطین و برگزاری مراسم روز قدس به معنای دغدغه حمایت از مسلمانان و جهان اسلام فارغ از تفاوت‌های مذهبی است.

حجت الاسلام عطاالله میرزاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس گفت: هر قدمی که در راهپیمایی روز قدس برداشته و هر شعاری که داده می‌شود، مشمول عنایت الهی است و خداوند برای آن ثواب ثبت می‌کند.

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: دفاع از فلسطین و برگزاری مراسم روز قدس به معنای دغدغه حمایت از مسلمانان و جهان اسلام فارغ از تفاوت‌های مذهبی است.

او در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران (۲۹فروردین) گفت: ارتش ایران هم اکنون در وضعیتی بی نظیر قرار دارد و نیرو‌های مخلص آن در همه عرصه ها حافظ امنیت هستند.

حجت الاسلام میرزاده با اشاره به شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر رودان، خواستار برخورد قاطع و بازدارنده با سوداگران مرگ شد.

خطیب جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اتخاذ تمهیداتی برای کاهش سود تسهیلات بانکی برای تولیدکنندگان در راستای کاهش قیمت نهایی کالا و مهار تورم شد.

امام جمعه موقت بندرعباس به ابلاغ شیوه نامه جدید برخورد با بی حجابی توسط نیروی انتظامی و اجرای آن از هفته آینده هم اشاره کرد و از مردم خواست که در اجرای این طرح همکاری کنند و پلیس هم فقط عین قانون را اجرا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.