مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم تیمی که محتاط بازی کند تنبیه می‌شود و مساوی به درد هیچ کدام نمی‌خورد و قهرمانی را دو دستی تقدیم سپاهان می‌کنند.

سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از دربی سرخابی‌ها اظهار کرد: بازی این ۲ تیم همواره از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار بوده است، اما این بازی حساسیت ویژه‌ای دارد چرا که تیم بازنده شانسی برای قهرمانی ندارد و مساوی هم به درد هیچ کدام نمی‌خورد و به سود سپاهان تمام می‌شود. این بازی برای هر ۲ تیم حیاتی است و برای ماندن در کورس قهرمانی باید یکی از این ۲ تیم  برنده شود. متاسفانه در این برهه زمانی این ۲ تیم به هم خوردند و امیدوارم تیم ما بتواند با ارائه یک بازی زیبا برنده دربی شود.

او ادامه داد: خدا را شکر برخلاف سال‌های گذشته که شرایط یکی از این ۲ تیم نرمال و مناسب نبود، اما در این دربی هر ۲ تیم شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی دارند و با آمادگی کامل وارد زمین مسابقه می‌شوند. البته تجربه نشان داده که بازی دربی با سایر بازی‌ها فرق می‌کند و نمی‌توانیم پیش بینی کنیم که کدام تیم این بازی را می‌برد. در گذشته یک تیم که شرایط آرمانی خوبی نداشته، اما در بازی دربی نتیجه بهتری گرفته است. هر تیمی که با تجربه‌تر  عمل کند و از لحاظ روحی و روانی آماده‌تر باشد برنده دربی می‌شود.  

انتظاری تصریح کرد: بازیکنان جدید همانند سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر و گولسیانی در دربی رفت بازی کردند، اما آن‌ها مقابل تماشاگران بازی نکردند و اولین بازی شان برابر هواداران است. آن‌ها برای اولین بار این صحنه را تجربه می‌کنند و باید تمرکزشان روی بازی خودشان باشد و از موقعیت‌ها استفاده کنند. به نظرم تیمی که محتاط بازی کند تنبیه می‌شود و مساوی به درد هیچ کدام نمی‌خورد و قهرمانی را دو دستی تقدیم سپاهان می‌کنند. سپاهان روی کاغذ بازی‌های راحت تری دارد و تعلل و امتیاز از دست دادن سرخابی‌ها باعث قهرمانی تیم اصفهانی می‌شود. امیدوارم بازی هجومی و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.  

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه مهاجمان استقلال زهردار‌تر از سرخپوشان هستند، گفت: استقلال تیم خوبی است و مهاجمان گلزنی دارد، اما نباید غافل شویم که هافبک‌ها و فوروارد‌های پرسپولیس هم خوب کار کردند و سعید صادقی، مهدی عبدی، مهدی ترابی و سروش رفیعی سرحال و آماده نشان دادند. هر ۲ تیم در هفته‌های اخیر تماشاگر پسند بازی کردند و دیدارهایشان پرگل بوده است. سابقه نشان داده که این ۲ تیم در شرایط آرمانی قرار نداشتند، اما این بار شرایط خوبی دارند و باید به فال نیک بگیریم. بازیکنان  نباید محتاط و ترسو بازی کنند و یک بازی تماشاگر پسند و هجومی ارائه بدهند.  

او خاطر نشان کرد: به طور حتم  یحیی گل محمدی به بازیکنان پرسپولیس می‌گوید که به نتایج بازی‌های بعدی و بازی‌های سپاهان کاری نداشته باشند و تمرکزشان معطوف  به دربی باشد. تیم پرسپولیس ۴ فینال پیش رو دارد که بازی دربی اولین دیدار فینالش است. سرخپوشان باید بازی به بازی جلو بروند و اگر ۴ بازی خود را دست پر بیرون بیایند شانس قهرمانی شان زیاد است. برد مقابل استقلال کمتر از قهرمانی برای هواداران نیست و امیدوارم بازیکنان پرسپولیس بازی خوبی ارائه بدهند و با بردن رقیب عیدی خوبی به طرفداران خود بدهند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار