معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان گفت: در سال ۱۴۰۲ از خدمات الکترونیکی متعددی در شهرداری کرمان رونمایی خواهد شد. 

وحید خطیبی پیشرفت فرایند الکترونیکی‌سازی رویه‌ها در شهرداری کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تمام تلاش سازمان فاوا، سرعت‌بخشیدن به استقرار سامانه‌های خدمات الکترونیک در تمام ارکان شهرداری است و تمام ارکان شهرداری کرمان در سال ۱۴۰۲، درگیر فرایند الکترونیکی‌سازی خواهند بود. 

او افزود: در سال ۱۴۰۲ از خدمات الکترونیکی متعددی در شهرداری کرمان رونمایی خواهد شد. 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان بیان کرد: برای اولین بار و فقط در مدت  ۶ ماه، با تلاش سازمان فاوا، مدیریت املاک مرکز و شهرداری‌های مناطق، بیش از ۴۰۰ هزار سند در آرشیو الکترونیکی شهرداری کرمان، ذخیره و ساماندهی شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان، استقبال از طرح نظرسنجی الکترونیکی را بسیار خوب توصیف کرد و با اعلام اینکه تمام مناطق شهرداری، امکان نظرسنجی الکترونیکی دارند، افزود: رصد و پیگیری نظرات اعلامی شهروندان با جدیت ادامه دارد و توسعه آن در دستور کار است.

او استقرار سامانه‌های «مدیریت جلسات شورای اسلامی شهر»، «سرمایه‌های انسانی شهرداری»، «رزرواسیون مهمانسراها»، «رصد حقوق کارکنان شرکتی»، «جامع خدمات الکترونیکی»، «مدیریت اسناد الکترونیکی»، «مدیریت الکترونیک ناوگان حمل‌ونقل»، «نظرسنجی الکترونیک» و «هماهنگی برای بازدید غیرحضوری و پرداخت عوارض آنلاین» را به‌عنوان بخشی از تلاش‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان به منظور اجرای طرح شهرداری الکترونیک برشمرد و از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این سازمان قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار