معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور اکران ۵۲ «فیلم رشد» را در مدارس استان اردبیل شاهد هستیم.

وحید خدابنده گفت: در قالب این جشنواره ۵۲ فیلم مناسب با شرایط سنی کودکان و نوجوانان در مدارس استان اردبیل اکران شده و به نمایش در می‌آید.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در بازدید از محل اجرای جشنواره بین‌المللی «فیلم رشد» اردبیل تصریح کرد: اکران این فیلم‌ها تا پایان هفته در مدارس مختلف استان ادامه پیدا می‌کند که در مجموع ۱۳۶ پایگاه ثابت و سیار برای اکران این فیلم‌ها در مدارس پیش‌بینی شده است.

خدابنده گفت: در کنار اکران این فیلم‌ها، تلاش بر این است تا دانش‌آموزان با پیام و محتوای فیلم‌های اکران شده آگاهی پیدا کرده و بتوانند مضامین آن را به عنوان الگو‌های رفتاری مورد توجه قرار دهند.

او افزود: از روز گذشته تاکنون بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز در استان پای اکران این فیلم‌ها نشستند تا در ابعاد مختلف بتوانند این فیلم‌ها که پیام‌های متنوع آموزشی، تربیتی و اخلاقی به همراه دارد، مشاهده کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تنوع تولید محتوای آموزشی به ویژه برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما در سال‌جاری سعی کردیم تا با تنوع‌بخشی به این برنامه‌های آموزشی، جذابیت بیشتری را به همراه فضای شاد برای تعلیم و تربیت کودکان مهیا کنیم تا آن‌ها بتوانند در کنار درس و مسائل آموزشی و تربیتی در فضای مدرسه با موضوعات و مسائل نشاط‌آور و ترغیب‌کننده تحصیلی نیز آشنا بوده و انس بگیرند.

خدابنده تولید فیلم و نمایش آن را از مؤلفه‌های اصلی در مسیر تعلیم و تربیت عنوان کرد و ادامه داد: خوشحال هستیم که در قالب این جشنواره بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل در روز‌های آینده از این جشنواره استقبال کرده و با پیام‌های آن آشنایی پیدا می‌کنند.

او اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا دانش‌آموزان محتوا‌ها و پیام‌های مختلف آموزشی را دریافت کرده و بر اساس همین بسته‌های آموزشی بتوانند بیشتر در مسیر رشد و تعالی قرار گیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.