رئیس پلیس راهور گیلان از محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: فردا (سه شنبه ۲۹ فروردین ماه) همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی به منظور اجرای هر چه باشکوه‌تر رژه این روز، محدودیت‌های ترافیکی در رشت اجرا می‌شود.

او افزود: محدوده خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به محل برگزاری مراسم با ۱۸ تیم خودرویی، ۱۰ گشت موتوری و مأموران پیاده در رشت در این طرح قرار دارند.

به گفته رئیس پلیس راهور گیلان، برای روان‌سازی ترافیک و انجام هر چه بهتر این مراسم محدودیت‌های ترافیکی در بلوار شهید احمدزاده از بوستان ملت تا حد فاصل میدان کودک اعمال می‌شود.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱ امشب در مسیر‌های میدان کودک، بلوار شهید احمدزاده، بلوار شهید انصاری و بالعکس، خیابان امین ضرب، کوچه شهید علی‌محمدی به سمت تقاطع شهید احمدزاده، میدان شهید نوری هریس، بوستان ملت و کوچه‌های منتهی به امین ضرب و کوچه شهید علی‌محمدی به طرف تقاطع شهید احمدزاده شروع می‌شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در این خیابان از ابتدا تا پایان مراسم ممنوع است.

او با بیان اینکه پلیس با استفاده از جرثقیل کلیه وسایل نقلیه پارک شده در مسیر‌های اعلامی را جابه جا می‌کند، گفت انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولا در این مسیر‌ها پارک می‌کنند از محل دیگری استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.