چهار قبضه اسلحه از یک شکارچی غیرمجاز در مشهد کشف شد

رییس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان مشهد گفت: چهار قبضه اسلحه غیر مجاز به همراه تعداد توجهی فشنگ از یک شکارچی غیر مجاز در مشهد کشف شد.

هادی موسی‌پور گفت: ماموران یگان حفاظت محیط‌ زیست با همراهی معاونت اطلاعات ناحیه و حوزه پنج مقداد و کلانتری مصلی مشهد در پی گزارش واصله مردمی مبنی بر نگهداری سلاح غیرمجاز، خرید و فروش تجهیزات نظامی، مشروبات الکلی، مواد مخدر و شکار غیرمجاز جانوران وحشی توسط یک شکارچی حرفه‌ای، پس از کسب مجوز قضایی ورود به منزل، به محل مورد گزارش عزیمت کردند.

وی بیان کرد: پس از تفتیش و بازرسی فنی محل ۲ قبضه اسلحه غیرمجاز پی‌سی‌پی، یک قبضه اسلحه شکاری دولول، یک قبضه اسلحه بادی، تعداد قابل توجهی فشنگ ساچمه‌زنی از محل این شکارچی کشف شد.

موسی پور ادامه داد: همچنین لاشه یک سر خرگوش، پنج قطعه باقرقره شکم‌سیاه، ۲ قطعه کبک، ۲ قطعه کبوتر چاهی، ۱۲ قطعه چکاوک، پنج قطعه گنجشک، یک قطعه پرنده آبزی، سه قطعه قرقاول زنده، یک قلاده روباه تاکسیدرمی شده، تجهیزات نظامی افشانه، ساچمه چهارپاره و دیگر ادوات شکار و صید از منزل این شکارچی کشف و توقیف شده است.

رییس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان مشهد با بیان اینکه متخلف پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه نگهداری حیوانات غیرمجاز و موارد مرتبط با این موضوع مراتب را با شماره تلفن ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار