نمایشگاه قرآن، محصولات فرهنگی و کتاب از امروز یک شنبه ۲۷ فروردین در ساری گشایش یافته است.

حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه قرآن کریم، کتاب و محصولات فرهنگی با ۴ هزار عنوان کتاب از ۴۳ ناشر کشوری و ۱۳ ناشر استانی از روز یکشنبه ۲۷ تا ۳۱ فروردین صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر می‌باشد.

او از برپایی محفل انس با قرآن، محفل کتابخوانی کودکان و نوجوانان همراه با برپایی اجرای زنده اذان و قرآن در این نمایشگاه خبر داد و افزود:در ۴۰ غرفه نمایشگاهی، کتاب‌هایی با موضوع کودک و نوجوان، ایثار و شهادت و کتاب‌های نفیس در معرض بازدید علاقمندان قرار می‌گیرد.

جوادی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام گرفته برای حضور پرشور دانش آموزان و نوجوانان در این نمایشگاه، گفت:در این نمایشگاه، کتاب‌های داستان، علمی، تخیلی، فضایی و خانواده نیز در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفت.

رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب بومی، برنامه تجلیل از فعالان و ناشران کتاب، برگزاری چهارکارگاه تخصصی تولید محتوا، ویرستاری، جشنواره قرآنی بهار در بهار، مسابقه فرهنگی مصباح‌الهدی، برگزاری جشن گنجینه‌های آسمانی و برپایی غرفه عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این نمایشگاه اعلام شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار