رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اگر تمام دستگاه‌ها با تمام ظرفیت وارد شوند شاهد بی حجابی در جامعه نخواهیم بود.

شعبانی  رئیس کل دادگستری استان قزوین در جلسه کارگروه نظارت و پیشگیری از جرائم و تخلفات حوزه عفاف و حجاب گفت: دشمن با تمام توان پای کار آمده و با فرهنگ برهنگی قصد دارد مردم کشورمان را از هویتشان دور کند.
 
 وی از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندانشان باشند تا در دام دشمن گرفتار نشوند.
 
رئیس کل دادگستری استان همچنین افزود: دستگاه قضا در اجرای قانون با کسی تعارفی ندارد با متخلفان برخورد می‌کند.
 
فرمانده انتظامی استان هم با اشاره به اجرای طرح مقابله با بی حجابی در سطح استان گفت: کسانی که در اجتماع کشف حجاب کنند در مرحله اول اخطار در مرحله دیگر بعد از دریافت پیامک از مجموعه انتظامی استان و تشکیل پرونده الکترونیکی به دستگاه قضا ارسال می‌شود.
 
سردار ابراهیمی افزود: واحد‌های صنفی حق دادن خدمات به افراد بی حجاب ندارند در غیر اینصورت در مرحله اول اخطار کتبی و در صورت تکرار به مدت هفت روز آن واحد صنفی پلمب می‌شود.
 
وی اظهار داشت: طی روز گذشته ۸۵ مورد بازدید، ۲۷ مورد پیامک، ۴ مورد پلمب انجام شد و دو نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
سردار ابراهیمی گفت: افرادی که در سطح شهر کشف حجاب کنند توسط دوربین‌های پلیس و اماکن عمومی و خصوصی شناسایی می‌شوند.
 
وی تاکید کرد، پلیس فتا شبکه‌های اجتماعی را به دقت رصد و با متخلفان برخورد می‌کند.
 
 معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هم با اشاره به فعال شدن طرح فراجا برای شناسایی افرادی که کشف حجاب کرده اند گفت: فضای مجازی زندگی افراد را تغییر داده و بد حجابی مجازی پایه بد حجابی فضای حقیقی شده.
 
فولیان افزود: شناسایی نقاط و‌اماکن هدف مثل پارک، اماکن تجاری و دانشگاه‌ها برنامه ریزی برای گشت‌های مشترک و نهاد‌های مردمی صورت گرفته تا با بی حجابی برخورد شود.
 
خورشیدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری هم افزود: از سال گذشته ستاد عفاف و حجاب تشکیل و ۹ کمیته ایجاد و وظیفه دستگاه‌ها هم مشخص شد تا با افرادی که کشف حجاب کرده اند خدمات ارائه نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار